برادران روسو: شاید اسپین‌آف لایو اکشن انیمیشن Magic: The Gathering ساخته شود

20 July 2019 - 18:30

ماه گذشته نتفلیکس اعلام کرد برادران روسو (Anthony and Joe Russo) کارگردانان فیلم ابرقهرمانی و موفق Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» قرار است سریال انیمیشنی Magic: The Gathering «جادو: گردهمایی» را بسازند. حالا این دو طی پنل کامیک‌کانی که در آن حضور داشتند به این نکته اشاره کردند که شاید برنامه‌های آن‌ها برای این اقتباس بیش از این گسترش یابند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جو روسو در این باره گفت:

این یک پروژه انیمیشنیه که پتانسیل این رو داره تا یک اسپین‌آف لایو اکشن از روی اون ساخته بشه. این یک بازیه که ما عاشق اون هستیم – ما عاشق بازی Magic: The Gathering هستیم و دوست داریم داستان‌های زیادی درباره اون روایت کنیم.

سری Magic سال ۱۹۹۳ به عنوان یک بازی کارتی معرفی شد و محبوبیت آن طی این ۲۶ سال هنوز پابرجا مانده است. افسانه‌های بازی طی این سال‌ها کاملا گسترش یافته است. حتی رمان‌ها و کامیک‌هایی در دنیای Magic نوشته شده‌اند. اما سریال انیمیشنی جاه‌طلبانه‌ترین اقتباس از روی این بازی جذاب خواهد بود.

آنتونی و جو روسو تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال و هنری گیلروی (Henry Gilroy) و خوزه مولینا (Jose Molina) شورانرها و نویسندگان آن خواهند بود. نتفلیکس هنوز تاریخ پخش این سریال را مشخص نکرده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.