حضور دوباره آرسنیو هال در Coming To America 2

20 July 2019 - 20:30

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، سایت خبری ددلاین (Deadline) حالا می‌تواند تأیید کند که آرسنیو هال (Arsenio Hall) رسما برای تکرار نقش سمی، بهترین دوست و دستیار قابل اعتماد شاهزاده آکیم (با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy))، در Coming To America 2 (آمدن به امریکا ۲)، محصول کمپانی Paramount، قرارداد بسته است. این فیلم را کریگ برور (Craig Brewer) براساس فیلم‌نامه‌ای از کنیا باریس (Kenya Barris) کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مورفی به عنوان شاهزاده نازپرورده زاموندا (Zamunda) در این فیلم باز خواهد گشت. او در فیلم اصلی، محصول ۱۹۸۸، از گزینه‌های بالقوه‌ای که در یک قلمرو پادشاهی برای ازدواج با او وجود داشت، خسته و کلافه شد و به Queens New York سفر کرد تا به طور مخفیانه زنی با اراده که بتواند به او احترام بگذارد را پیدا کند.

در Coming To America 2 که دنباله فیلم اصلی است، آکیم از وجود پسری که مدت‌هاست گم‌ شده باخبر می‌شود و برای ملاقات با وارث باورنکردنی تاج و تختش باید به آمریکا برگردد.

مورفی و کوین میشر (Kevin Misher) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند، در حالی‌که باریس تهیه‌کننده اجرایی فیلم است. تاریخ اکران فیلم در ماه دسامبر ۲۰۲۰ خواهد بود.

هال بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴ و دوباره در سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ میزبان The Arsenio Hall Show بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.