پیوستن جینا تورس به لوسی هیل و رابی آمل در فیلم The Hating Game

20 July 2019 - 21:00

ستاره سریال Suits (سوتس): جینا تورس (Gina Torres) برای بازی در فیلم رمانتیک-کمدی The Hating Game (بازی نفرت‌انگیز) به لوسی هیل (Lucy Hale) و رابی آمل (Robbie Amell) ملحق شد. فیلم‌برداری پروژه در ماه آگوست در نیویورک شروع می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همان‌طور که در جشنواره کن اعلام شد، این فیلم را پیتر هاچینگز (Peter Huchings) کارگردانی می‌کند. و فیلم‌نامه را هم کریستینا منگرت (Christina Mengert) به اقتباس از رمان پرفروش سالی تورن (Sally Thorne) می‌نویسد.

کلاد دال فارا (Claude Dal Farra)، برایس دال فارا (Brice Dal Farra)، و برایان کیدی (Brian Keady) از طرف کمپانی BCDF Pictures از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. و تأمین بودجه و مدیریت فروش فیلم هم بر عهده کمپانی Mister Smith Entertainment است.

داستان فیلم در مورد دختر خوش قلبی به نام لوسی هاتون (با بازی هیل) و حریف بی‌تفاوت و بی‌احساسش: جاشوآ تمپلتون (با بازی آمل) است. لوسی که مصمم است بدون زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی‌اش به یک موفقیت کاری نائل شود، با جاش وارد یک مسابقه بی‌رحمانه لجبازانه می‌شود، رقابتی که به علت علاقه‌مندی رو به افزایش لوسی به جاش، به طرز عجیبی پیچیده می‌شود. تورس نقش معاون محل کار لوسی و جاش: دو موسسه انتشاراتی که با هم ادغام شده‌اند را، ایفا می‌کند.

تورس در حال حاضر جزء تیم بازیگران و تهیه‌کننده اجرایی Pearson (پیرسون) از شبکه USA Network است، که در واقع اسپین آفی از سریال موفق Suits می‌باشد.

لیست فیلم‌های اقتباسی کمپانی BCDF عبارت‌اند از: The Language of Flowers (زبان گل‌ها) با حضور کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) و نیک رابینسون (Nick Robinson)؛ The Storied Life of A. J Fikry (زندگی داستانی ای جی فیکری) با بازی ناوین آندروز (Naveen Andrews)؛ Legend (افسانه) به اقتباس از رمانی نوشته ماری لو (Marie Lu)، سریال فانتزی Riftwar (نبرد شکافت) به اقتباس از رمانی نوشته ری فیست (Ray Feist)؛ فیلم رمانس سوپرنچرال Hush, Hush (سکوت) به اقتباس از رمانی نوشته بکا فیتز پاتریک (Becca Fitz Patrick)؛ و رمانس-کمدی Can You Keep A Secret (می‌توانی رازی را نگه داری) که اخیراً تیم بازیگرانش با اضافه شدن الکساندرا دادریو (Alexandra Daddrio) کامل شده است.

و فیلم‌های کمپانی Mister Smith هم شامل A Hidden Life (یک زندگی مخفیانه) ساخته ترنس ملیک (Terrence Malick) و Teen Spirit (روحیه نوجوانی)، نخستین فیلم مکس مینگلا (Max Minghella) و با حضور ال فانینگ (Elle Fanning) می‌باشند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.