«مردی بدون سایه» نیمه دوم مرداد اکران خواهد شد

20 July 2019 - 12:00

فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رئیسیان در نیمه مردادماه روی پرده خواهد رفت.

به نقل از روابط عمومی این فیلم سینمایی، جدیدترین درام عاشقانه علیرضا رئیسیان که لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان ایفای نقش می‌کنند، قرار است به زودی روی پرده سینماها نمایش خود را آغاز کند.

بر این اساس قرارداد اکران «مردی بدون سایه» در شورای صنفی نمایش ثبت شد و از نیمه مردادماه در سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد.

همزمان با اعلام این خبر از تیزر جدید این اثر سینمایی که تولیدی مشترک بین ایران و اسپانیاست رونمایی شده است.

«مردی بدون سایه» تکمیل کننده دو اثر پیشین از سه‌گانه عاشقانه رئیسیان یعنی چهل سالگی و دوران عاشقی است و او در این فیلم نیز به بیان مشکلات و مسائل عاطفی بین زن و مرد پرداخته است. در خلاصه داستان مردی بدون سایه آمده است: ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می‌کند.

علیرضا رئیسیان (تهیه کننده و کارگردان)، مسعود سلامی (مدیر فیلمبرداری)، هایده صفی‌یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (طراحی و ترکیب صدا)، ستار اورکی (موسیقی)، ایمان امیدواری (طراح چهره پردازی)، امیر نوبخت (صدابردار صحنه)، مجید کریمی (مجری طرح)، ایمان توکلی‌ (دستیار اول و برنامه ریز)، امیرحسین شجاعی (عکاس) نیکان خبازی (ساخت تیزر) و امید عشیری (مشاور رسانه‌ای) از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.