کامیک کان: سریال The Falcon and the Winter Soldier تایید شد

21 July 2019 - 12:30

در طول حضور استویوی مارول در کامیک کان، تایید شد که آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) قرار است، دوباره در نقش سم ویلسون (Sam Wilson) و باکی بارنز (Bucky Barnes) در سریال The Falcon and the Winter Soldier هنرنمائی کنند. این دو به همراه سپر کاپیتان آمریکا در استیج حاضر شدند! برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

سازنده‌ی فیلم John Wick یعنی دریک کولستاد (Derek Kolstad) به تیم سازنده‌ی این سریال پیوسته است. البته جزئیات داستان هنوز منتشر نشده است، به نظر می‌رسد که این سریال وضعیت جدید Falcon را بعد از فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» دنبال کند.

آنتونی مکی و سباستین استن تنها بازیگرانی نیستند که از MCU برای ایفای نقش به این مینی سریال می‌آیند، بلکه تایید شده است که دنیل بروجل (Daniel Brujl) در نقش Helmut Zemo، یک عامل انتقام جو که در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ظاهر شده بود، در سریال حضور دارد. امیلی ون‌کمپ (Emily VanCamp) هم تمایل به حضور دارد، اما هنوز تایید نشده است که وی بازمی‌گردد یا خیر. امیلی ون‌کمپ در اصل نقش شارون کارتر (Sharon Carter) را در فیلم Captain America: The Winter Soldier، قبل از ایفای مجدد نقشش در Civil War بازی کرده است. این شخصیت از سال ۲۰۱۶ روی پرده‌ی سینما ظاهر نشده است.

احتمالا The Falcon and the Winter Soldier تنها تا شش قسمت ادامه داشته باشد. انتظار می‌رود که این سریال در اوت سال ۲۰۲۰ از دیزنی پلاس پخش شود.
منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.