کامیک کان: بازیگران سریال WandaVision توسط مارول تایید شدند

21 July 2019 - 15:00

در طول پنل کامیک کان استودیوی مارول، بازیگران سریال WandaVision از دیزنی پلاس، تایید شده است. الیزابت اولسن (Elizabeth Olson) و پل بتانی (Paul Bettany) نقش‌های اصلی سریال هستند، تیوناه پاریس (Teyonah Parris) نقش بزرگ شده‌ی  مونیکا رامبو (Monica Rambeau)‌ را که در فیلم Captain Marvel یازده سالش بود و اکیرا اکبر (Akira Akbar) نقش او را بازی‌ می‌کرد، ایفا خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

اولسن اخیرا در مصاحبه‌ای با ورایتی، اعلام کرده است که سریال به سبک فیلم‌های دهه‌ی ۱۹۵۰ ساخته خواهد شد، و فیلم‌بردای برای شروع در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است. اینجا قسمتی از مصاحبه‌ی اولسن با ورایتی را می‌بینیم:

چندین  کامیک‌بوک دیگر وجود دارند، که هنوز به تصویر کشیده نشده است. و من فکر می‌کنم دیزنی پلاس تصویری از ما در دهه‌ی ۵۰ منتشر کرده است. من و پال بتانی بسیار هیجان‌زده هستیم. آن‌ها گروه فوق‌العاده‌ای از نویسنده‌ها دارند و نهایتا این سریال ۶ ساعت طول می‌کشد.

سریال WandaVision؛ داستان اولسن و  پل بتانی را در که نقش‌های ابر قهرمانانه‌ی خودشان یعنی Scarlet Witch و Vision را که از دنیای سینماتیک مارول دارند، دنبال می‌کند. انتظار می‌رود که این اولین سریالی باشد که مارول برای دیزنی پلاس آن را تولید می‌کند. جک شافر(Jac Schaeffer) کارگردان فیلم Captain Marvel، تهیه‌کننده، نویسنده و شورانر سریال است.

قبلا تایید شده بود که کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول، برای ساخت سریال‌هایی نظیر Falcon & Winter Soldier، Loki و Hawkeye که به‌طور مساوی تمام این سریال‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، با دیزنی پلاس مشارکت می‌کند.

Scarlet Witch و Vision آخرین بار تابستان گذشته در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد بی‌نهایت» دیده شدند. اسکارلت ویچ تلاش می‌کرد که سنگ ابدیتی که در مغز ویژن بود را را نابود کند. بنابراین مجبور به کشتن مردی که دوستش داشت یعنی Vision شد. تانوس که از سنگ دیگر خود استفاده کرد، سعی کرد جلوی او را بگیرد و Vision را به زندگی برگرداند، اما در نهایت زمانی که تانوس سنگ را از سر او برداشت و تمام سنگ‌ها را بدست آورد، او دوباره از دنیا رفت.

استریم سرویس جدید دیزنی، جایی منحصر به فرد برای جدیدترین لایو اکشن‌ها، سریال‌ها و فیلم‌هایی از Pixar، Star Wars، Marvel و Fox در ایالات متحده‌‌ی آمریکا است و قرار است از ۱۲ نوامبر کار خود را آغاز کند. این استریم سرویس روی کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های متصل به استریم سرویس‌ دیگر در دسترس است.

منبع: کامیک سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.