فضای مجازی در تسخیر Fantastic Beasts and Where to Find Them

6 October 2016 - 22:00

تنها تعداد محدودی فرنچایز تا کنون توانسته‌اند مانند دنیای جادوگرانِ جی‌کی رولینگ (J.K. Rowling) به مقبولیت و محبوبیت بین‌المللی دست یابند. در واقع، پدیده دنیای هری پاتر (Harry Potter) در طول سال‌های متمادی تنها روند رو به رشد داشته‌است و هیچ وقت شاهد توقف این روند نبوده‌ایم. حال پیش درآمدی به نام Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها» همین پتانسیل را برای رشد و تبدیل شدن به یک پدیده جهانی نشان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم پیش روی Fantastic Beasts مدت زمان زیادی است که توجهات را به سمت خود جلب کرده‌است و رفته رفته با نزدیک شدن به زمان اکران آن و به طور خاص انتشار تریلر پایانی آن، این توجهات و هایپ پیرامون فیلم به اوج خود رسیده‌است. به نظر می‌رسد با توجه به واکنش‌ها به کتاب Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده»، امیدهای زیادی پیرامون این فیلم برای تبدیل شدن به یک فیلم خاص به وجود آمده‌است.

پس از انتشار تریلر پایانی Fantastic Beasts در هفته گذشته، صحبت‌ها در فضای مجازی پیرامون این فیلم به حدی رسیده‌است که حال ورایتی در گزارشی اعلام کرده‌است که در همین هفته حدود ۶۲۰۰۰ مکالمه جدید با موضوع این فیلم در فضای مجازی به وجود آمده‌است. این آمار که توسط comScore محاسبه شده‌است این موضوع را تبیین می‌کند که فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، در هفته گذشته بیشترین صحبت‌ها پیرامون یک فیلم در فضای مجازی را به خود اختصاص داده‌ و از این نظر رقیب گیشه خود Doctor Strange را پشت سر گذاشته‌است.

eddie-redmayne-in-fantastic-beasts-and-where-to-find-them2

با بالا رفتن هایپ و افزایش صحبت‌ها درست بعد از انتشار تریلر نهایی، استودیوی برادران وارنر امید دارد که با فرا رسیدن تاریخ اکران، شاهد به نمایش در آمدن ارقامی بزرگ در مقابل فروش گیشه این فیلم باشد. در کنار Fantastic Beasts، همانطور که اشاره شد، فیلم‌های بزرگ دیگری نیز اکران خواهند شد از جمله،  Doctor Strange «دکتر استرنج»، Trolls «بچه غول‌ها»، Bad Santa 2 «بابانوئل بد ۲» و Moana «موآنا». با این وجود، به دلیل ارتباط حاشیه‌ای با دنیای هری پاتر و داشتن طرفدارانی که دنیای جادوگری خلق شده توسط رولینگ را ستایش می‌کنند، پایین کشیدن این فیلم از صدر باکس آفیس کار آسانی نخواهد بود.

پروسه تولید Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 هنوز شروع نشده‌است ولی با توجه به اینکه این فیلم معرفی شده‌است و رولینگ کار نوشتن سناریوی آن را به پایان رسانده‌است، به زودی می‌توانیم شاهد آغاز این پروسه باشیم. با در نظر داشتن این موضوع که آخرین فیلم هری پاتر رقم خوبی را در گیشه به خود اختصاص داد، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که Fantastic Beasts نیز موفقیتی قابل توجه خواهد داشت. ولی بهتر است به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که تمام مکالمات موجود پیرامون این فیلم، لزوما مثبت نبوده‌اند و همانطور که می‌شد انتظار داشت، فیلم از هم اکنون مخالفان سرسخت خود را پیدا کرده‌است.

صرف نظر از موضوع بالا، به طور قطع، دنیای زیبای رولینگ با موجودات عجیب و فضای جادویی در بین سینما دوستان، بخش ثابتی را به خود اختصاص داده‌است و اگر تنها همین تعداد در زمان اکران فیلم به سینماها مراجعه کنند، استودیو باز هم سود خوبی را ازآن خود خواهد کرد. در هر صورت، چیزی که از آن اطمینان داریم، پتانسیل بالای فیلم برای تبدیل شدن به برندی قدرتمند در دنیای سینما و حضور طولانی مدت در آن است. اخبار کامل پیرامون این فیلم را از اینجا دنبال کنید.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۲۸ آبان راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.