کامیک کان: معرفی فیلم‌های فاز چهارم مارول از Eternals و Shang-Chi تا چندین دنباله

21 July 2019 - 14:00

کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول طی مراسم کامیک‌کان اعلام کرد حماسه ابدیت (The Infinity Saga) به پایان رسیده است. پس از ۱۱ سال و ۲۳ فیلم، فایگی از آینده دنیای سینمایی مارول که وارد فاز چهارم خودش خواهد شد رونمایی کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پس از اعلام اینکه Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» به زودی جای Avatar «آواتار» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما (بدون در نظر گرفتن تورم) خواهد گرفت، فایگی تاریخ اکران و پخش چندین فیلم و سریال جدید MCU را اعلام کرد.

اما در پایان این پنل، فایگی با افشای اینکه چندین فیلم مثل Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» و Captain Marvel 2 «کاپیتان مارول ۲» – و مهم‌تر از آن‌ها Fantastic Four «چهار شگفت‌انگیز» و Mutants «جهش‌یافته‌ها» – بوده‌اند که او وقت نداشته درباره آن‌ها صحبت کند بین طرفداران غوغایی به پا کرد. او همچنین اعلام کرد ماهرشالا علی (Mahershala Ali) بازیگری که دوبار برنده جایزه اسکار شده برای بازی در نقش Blade «بلید» به MCU خواهد پیوست و نقش شکارچی خون‌آشامی را بازی خواهد کرد که قبلا وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) در سه فیلم نقش او را بازی کرده بود.

فیلم Black Widow «بیوه سیاه» با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

فیلم The Eternals «جاودان‌ها» در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) اکران خواهد شد که در آن آنجلینا جولی (Angelina Jolie) نقش تینا، ریچارد مدن (Richard Madden) نقش ایکاروس،‌ کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) نقش کینگو، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) نقش فاستوس، سلما هایک (Salma Hayek) نقش آژاکس، لیا مک‌هیو (Lia McHugh) نقش اسپرایت و دان لی (Don Lee) نقش گیلگامش را بازی می‌کنند.

با وجود اینکه این استودیو حالا برخی از شخصیت‌های محبوب خودش را در اختیار ندارد، سرویس استریم دیزنی‌پلاس این کمبود را جبران خواهد کرد. سریال Falcon & Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستان» با بازی آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) پاییز ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

همچنین فیلم جدید مارول با عنوان Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings «شانگ چی و افسانه ۱۰ حلقه» معرفی شد که سیمو لیو (Simu Liu) اولین بازیگر آسیایی است که در آن نقش اصلی را بازی خواهد کرد. این فیلم ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و تونی لئونگ (Tony Leung) در آن نقش ماندارین واقعی را بازی می‌کند. آکوافینا (Awkwafina) نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

سریال WandaVision «واندا ویژن» با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پل بتانی (Paul Betteny) در بهار ۲۰۲۱ پخش خواهد شد و وقایع پس از Endgame را روایت می‌کند که در آن واندا در حال کنار آمدن با غم از دست دادن ویژن است. مونیکا رمبو که در فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» حضور داشت در این سریال حضور دارد، اما تیونا پاریس (Teyonah Parris) نقش بزرگسال این شخصیت را بازی می‌کند.

سریال Loki «لوکی» با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در بهار ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. فایگی تایید کرد در این سریال شاهد نسخه‌ای از لوکی هستیم که در فیلم Endgame تساراکت را دزدید و ناپدید شد.

دنباله فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» با نام Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی ورس جنون» معرفی شد که در ۷ مه ۲۰۲۲ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. شخصیت اسکارلت ویچ با بازی اولسن در این فیلم نقش مهمی خواهد داشت. اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردان این فیلم که بیشتر برای آثار ترسناکش شناخته می‌شود، این فیلم را اولین فیلم ترسناک MCU توصیف کرده است.

در استریم دیزنی‌پلاس سریال انیمیشنی What If «چه می‌شد اگر؟» تابستان ۲۰۲۱ پخش خواهد شد و جفری رایت (Jeffrey Wright) در آن صداپیشگی شخصیت واچر را برعهده دارد. بازیگران MCU هم در این انیمیشن صداپیشگی شخصیت خودشان را برعهده دارند.

سریال Hawkeye «هاکای» با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) که در آن شخصیت کیت بیشاپ هم حضور دارد در پاییز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

فیلم بعدی Thor «ثور» با نام Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و صاعقه» به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

در پیچشی عجیب، ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش ثور مونث به این فرنچایز برخواهد گشت. این بازیگر از سال ۲۰۱۳ و فیلم Thor: The Dark World «ثور: دنیای تاریک» در فیلمی از مارول حضور نداشته است و به نظر می‌آمد دیگر قرار نیست در MCU حضور پیدا کند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.