کامیک کان: اکران Doctor Strange In the Multiverse of Madness در ماه مه ۲۰۲۱

21 July 2019 - 16:30

رئیس استودیوی مارول: کوین فیگ (Kevin Feige) به حاضرین در سالن اچ (Hall H) اعلام کرد که دنباله Doctor Strange (دکتر استرنج) رسماً ساخته می‌شود. این فیلم تحت عنوان Doctor Strange In the Multiverse of Madness در ۷ام ماه مه سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) دوباره برای نقش اصلی فیلم باز می‌گردد، و الیزابت اولسن (Elisabeth Olsen) هم برای ایفای نقش اسکارلت ویچ حضور خواهد یافت. وقایع سریال WandaVision (وانداویژن) از سرویس استریم دیزنی پلاس (+Disney) مستقیماً بر وقایع این فیلم تأثیرگذار خواهد بود. باز هم اسکات دریکسون (Scott Derrikson) این دنباله را کارگردانی خواهد کرد.

دریکسون در میان صحبت‌هایش در مراسم گفت که می‌خواستند در جنبه‌های گاتیک و ترسناک فیلم کمی اغراق کنند، و اولین فیلم ترسناک دنیای سینمایی مارول (MCU) را بسازند.

اولین فیلم Doctor Strange Movie با حضور بندیکت کامبربچ در نقش اصلی فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شد. علاوه بر او، بازیگران دیگری هم‌چون چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش کارل موردو، راچل مکآدامز (Rachel McAdams) در نقش کریستین پالمر، و مایکل استالبارگ (Michael Stuhlbarg) در نقش نیکودموس وست نیز در فیلم حضور داشتند. این فیلم هم‌چنین نخستین ارائه MCU از کاراکترهای انتقادی و نکته‌سنج کتاب‌های کمیک مارول (Marvel Comics) را به تصویر می‌کشید، کاراکترهایی مثل وانگ با بازی بندیکت وانگ (Benedict Wong)، کاسیلوس شرور با بازی مدز میکلسون (Mads Mikkelson)، و انشنت وان با بازی تیلدا سویینتون (Tilda Swinton) (که از اصالت سلتیک، به جای آسیای شرقی، برخوردار بود). این فیلم اول را اسکات دریکسون کارگردانی نمود، که از جمله فیلم‌های دیگرش که عمدتا هم ترسناک هستند می‌توان به Exorcism of Emily Rose (جن‌گیری امیلی رز)، Sinister (شوم)، و Deliver Us from Evil (از شر شیطان نجاتمان بده) اشاره کرد. گرچه در سال ۲۰۰۸، بازسازی مدرن The Day the Earth Stood Still (روزی که زمین از حرکت ایستاد) را نیز به مخاطبان عرضه کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.