کامیک‌کان: زمان پخش سریال Loki اعلام شد

21 July 2019 - 17:30

در پنل استودیو مارول در کامیک‌کان سن‌دیگو اعلام شد که سریال Loki ساخته تام هیدلستون (Tom Hiddlestone) که از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد، درباره خدای Mischief است در فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) فرار‌ کرد. این سریال از بهار ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. در ادامه‌ خبر‌ با سینما فارس همراه باشید.

دیزنی در حال ساخت چندین سریال کوتاه براساس شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول است که Loki و WandaVision دوتا از آن‌هاست. هیدلستون و الیزابت اولسون (Elizabeth Olsen) در این سریا‌ل‌ها حضور خواهند داشت. برنامه‌هایی هم برای دیگر‌ سریال‌های کوتاه وجود دارند که دیگر قهرمانان مارول را نشان می‌دهند که هیچ فیلمی ازشان ساخته نشده است.

استودیو مارول سریال‌های کوتاه جدید را می‌سازد و هر کدام از این سریال‌ها ۶ تا ۸ قسمتی هستند و فایگی در ساخت تمامی آن‌ها نقش دارد.

تاکنون سریال‌های کمی از مارول شخصیت‌‌های فیلم‌های مارول را نشان داده‌اند. مارول تی‌وی و استودیو مارول کاملا جدا از هم هستند و سریال‌هایی همچون Agents of S.H.I.E.L.D, Daredevil, Luke Cage, Jessica Jones و بقیه اشاره بر وقایع فیلم دارند در حالی که فیلم‌ها به شخصیت‌‌هایی تلویزیونی کوچکترین ‌توجهی نشان نمی‌دهند‌.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.