ویدیو: تیزر تریلر جدید John Wick: Chapter Two منتشر شد

7 October 2016 - 14:20

هر وقت به مراسم مهمی دعوت می‌شویم، کار درست این است که با لباسی رسمی در آن حضور پیدا کنیم. در مورد جان ویک، با این که او آماده برپا کردن دوباره هرج و مرجی خونین می‌شود، ولی کماکان زمانی را به انتخاب لباس مناسب اختصاص می‌دهد. و این موضوع به وضوع در تیزر تریلر فیلم پیش روی John Wick: Chapter Two «جان ویک: قسمت دوم» به نمایش درآمد، پیش نمایشی که به شدت منتظر انتشار نسخه اصلی آن هستیم. با سینماگیمفا همراه باشید.

همانند دیگر تیزرها، John Wick: Chapter Two نیز تنها گوشه‌ای از آنچه که باید انتظارش را داشته باشیم به نمایش می‌گذارد. پس از حضور در مغازه کت و شلوار فروشی در رم و آماده شدن برای «مراسم اجتماعی»، او به یک اسلحه فروشی در همان نزدیکی می‌رود و در نهایت می‌بینیم که اسلحه فروش بریتانیای برای او در مهمانی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند. مهمانی که جان برای حضور در آن اسلحه‌های خوبی را به همراه دارد. برای کسانی که انتظار بیشتری داشتند جای نگرانی نیست، چرا که تریلر کامل John Wick: Chapter Two، فردا در کامیک کان نیویورک به نمایش در می‌آید و به زودی به صورت آنلاین منتشر می‌شود.

این تریلر تنها یکی از سورپرایزهایی است که عوامل فیلم برای نمایش در کامیک کان تدارک دیده‌اند. همچنین کیانو ریوز (Keanu Reeves) به همراه دیگر بازیگران John Wick: Chapter Two، در پنلی برای پرسش و پاسخ در مورد این فیلم حضور خواهند داشت. با در نظر گرفتن موفقیت فیلم اول در سال ۲۰۱۴ و دریافت نقدهای خوب از طرف منتقدان و همچنین رسیدن به فروش جهانی ۸۶ میلیون دلار از بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری، بعید نبود که تبلیغ این دنباله، بهتر و با سر و صدای بیشتری صورت بگیرد. ولی به هر حال این تریلر است که بیشترین تاثیر تبلیغاتی را خواهد داشت، چرا در آن می‌توانیم دوباره ریوز را در قالب قاتلی افسانه‌ای ببینیم که درگیر در صحنه‌های اکشن نفس‌گیری است که کارگردان فیلم، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) قول منحصر به فرد بودن آنها را داده‌است؛ همچنین احتمالا در این تریلر بتوانیم صحنه‌هایی از تعقیب و گریز خیابانی در اول فیلم را نیز مشاهده کنیم.

به دنبال اتفاقات فیلم اول (که باعث شد ویک دوباره سگی را به عنوان همدم خود پیدا کند)، John Wick: Chapter Two قهرمان محبوب فیلم را دوباره از بازنشستگی خارج کرده و به شهر رم ایتالیا می‌فرستد، جایی که او باید با کمک به دوستش، تشکیلات قاتلین مخوف بین‌المللی را از بین ببرد. همانطور که مشخص است، این موضوع باعث می‌شود که او در این مسیر، با قاتلین حرفه‌ای بسیاری رو به رو شود. در کنار کیانو ریوز، بازیگران فیلم قبلی مانند بریجت مویناهان (Bridget Moynahan) در نقش همسر فوت شده جان، ایان مک‌شین (Ian McShane) در نقش صاحب هتل کانتیننتال، جان لگیزامو (Leguizamo) در نقش صاحب تعمیرگاه خودرو، اورلیو، لنس رودیک (Lance Roddick) در نقش ریسپشن هتل کانتیننتال و توماس سادوسکی (Thomas Sadoski) در نقش دوست پلیس جان حضور خواهند داشت. بازیگران جدید نیز شامل کامون (Common) در نقش اصلی منفی، لورنش فیشبورن (Laurence Fishburne)  در نقش The Bowler King، دیوید پاتریک کلی (David Patrick Kelly) در نقش چارلی به همراه روبی رز (Ruby Rose)، ریکاردو اسکاماریکو (Riccardo Scamarcio) و پیتر استورمیر (Peter Stormare) در نقش‌های نامشخص، می‌شوند.

John Wick: Chapter Two در تاریخ ۲۲ بهمن امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.