کامیک کان: فیلم Blade مارول بخشی از فاز پنجم MCU یا پس از آن خواهد بود

22 July 2019 - 12:00

دیروز استودیوی مارول طرفداران را با معرفی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) به وجد آورد. این استودیو در پایان پنل خودش در کامیک کان افشا کرد ماهرشالا علی (Mahershala Ali) برنده دو جایزه اسکار قرار است نقش شخصیت بلید را در ریبوت Blade «تیغه» بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول در مصاحبه‌ای با کولایدر اعلام کرد تمام فیلم‌های فاز چهارم MCU معرفی شده‌اند، البته امکان تغییر در این فاز هنوز هم وجود دارد:

این تقویم کامل فاز چهارمه، به همون شکلی که پنج سال پیش تقویم کامل فاز سوم رو معرفی کردم – ممکنه بعضی تاریخ‌ها تغییر کنن، همون‌طور که در فاز سوم شاهد تغییراتی بودیم، اما خیلی وقته روی این برنامه کار کردیم و به نظرم تغییر چندانی اتفاق نخواهد افتاد.

فایگی تایید کرد فیلم Blade بخشی از فاز چهارم نخواهد بود، اما افشا نکرد این فیلم در فاز پنجم یا ششم قرار دارد، که در بهترین حالت می‌توان تاریخ اکران ۲۰۲۲ را برای آن متصور شد.

شخصیت بلید توسط مارو وولفمن (Marv Wolfman) به عنوان شخصیت مکملی در کامیک بوک The Tomb of Dracula «مقبره دراکولا» خلق شد. وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) نقش این شکارچی خون‌آشام را در سه فیلم بازی کرد که شامل Blade «تیغه» محصول ۱۹۹۸ (اولین فیلم موفق مارولی)، Blade II «تیغه ۲» محصول ۲۰۰۲ و Blade Trinity «تیغه: سه‌گانگی» محصول ۲۰۰۴ بودند. او در سریال Blade محصول شبکه Spike در سال ۲۰۰۶ جای خود را به رپر استیکی فینگاز (Sticky Fingaz) داد که آن سریال فقط یک فصل دوام داشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.