کامیک کان: تمدید سریال NOS4A2 محصول AMC برای فصل دوم

22 July 2019 - 12:30

شبکه AMC قبل از پخش قسمت پایانی فصل اول سریال NOS4A2 «نوسفراتو» این سریال ترسناک را برای فصل دوم ۱۰ اپیزودی تمدید کرد. این سریال براساس رمانی از جو هیل (Joe Hill) به همین نام، روز گذشته پنلی در کامیک کان با حضور بازیگران زکری کینتو (Zachary Quinto) و اشلی کامینگز (Ashley Cummings)، شورانر جیمی اوبرایان (Jami O’Brien) و تهیه‌کننده اجرایی جو هیل داشت که خبر تمدید هم در آن‌جا اعلام شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

دیوید مدن (David Madden) رئیس بخش محتوای شبکه AMC در این باره گفت:

این سریال متفاوت از رمان پیچیده جو هیل به بهترین شکل بهره می‌برد، و جیمی اوبرایان خیلی خوب سکان هدایت آن را با حضور زکری کینتو و اشلی کامینگز و دیگر عوامل مستعد سریال برعهده دارد. NOS4A2 از زمان آغاز پخشش مخاطبان را کاملا جذب خودش کرده و ما آماده‌ایم تا برای فصل دوم هم ادامه داستان آن را روایت کنیم.

اوبرایان شورانر سریال هم در این باره گفت:

من خیلی از اینکه قرار است بقیه رمان عالی جو هیل را وارد تلویزیون کنیم هیجان‌زده هستم. تخیلات و تصورات جو بی‌نظیر هستند. من عاشق شخصیت‌ها و این دنیای جذاب شدم، و همکاران ما در AMC شرکای خیلی خوبی برای ما بوده‌اند.

سریال NOS4A2 داستان ویک مک‌کوئین (با بازی کامینگز) یک زن جوان خاص را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود قابلیتی ماورایی در پیدا کردن اشیای گمشده دارد. این قابلیت او را با چارلی منکس (با بازی کینتو) روبرو می‌کند، یک موجود جاودان فریبکار که از روح بچه‌ها تغذیه می‌کند، سپس چیزی که از آن‌ها باقی مانده را در سرزمینی به نام کریسمس‌لند رها می‌کند – دهکده‌ای یخی و مرموز از تصورات منکس که هر روز در آن کریسمس بوده و ناراحتی خلاف قانون است. ویک تصمیم می‌گیرد منکس را شکست داده و قربانیان او را نجات دهد، البته بدون اینکه عقل خودش را از دست داده و خودش قربانی منکس شود.

پخش فصل اول سریال NOS4A2 هفته آینده به پایان می‌رسد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.