کامیک‌کان: اولین تصویر از شخصیت Taskmaster منتشر شد

22 July 2019 - 13:30

شب گذشته مارول استودیوز رسما اعلام کرد Black Widow اولین فیلم فاز چهارم مارول خواهد بود. ویدئو منتشر شده از فیلم‌ نیز حاکی از این است که یکی از تبهکاران این فیلم کسی جز Taskmaster نیست. از آنجایی که این ویدئو منتشر نشد بود، تا حالا تنها تصاویر مبهم و تاری از این شخصیت موجود بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

اندی پارک (Andy Park) مدیر توسعه بصری و هنری مارول استودیوز، تصویر هنری منتشر کرده که اولین تصویر از Taskmaster در این فیلم است.

شخصیت Taskmaster توسط دیوید میشلینی (David Michelinie) و جورج پرز (George Pérez) خلق شده و سوپر تبهکاری با توانایی منحصر به فرد در بازتاب‌های عکاسی است، به این صورت که او می‌تواند مبارزه کردن، تیراندازی و … یک نفر را ببیند و سپس دقیقا همانطوری آن را انجام دهد (قدرت کپی عالی از حرکات دیگران). بدون شک این توانایی او را رقیب خوبی برای Black Widow می‌کند.

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در‌ نقش ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff)، جاسوس و قاتلی است که توسط KGB آموزش دیده و این قبل از تبدیل آن‌ها به مامورین شیلد و انتقام‌جویان بود. دیگر بازیگران فیلم عبارتند از: او-تی فاگبنل (O-T Fagbenle) در نقش میسون، دیوید هاربر (David Harbour) در نقش الکسی ملقب به نگهبان قرمز، فلورنس پو  (Florence Pugh) در نقش یلنا، و ریچل ویز (Rachel Weisz) در نقش ملینا. بازیگر نقش Taskmaster هنوز مشخص نشده است.

کیت شورتلند (Cate Shortland) کارگردان این فیلم به نویسندگی جک اسکافر (Jac Schaeffer) است. فیلم Black Widow در تاریخ ۱ مه ۲۰۲۰ راهی سینماهای سراسر دنیا می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.