کامیک-کان: والکری اولین قهرمان LGBTQ دنیای سینماتیک مارول خواهد بود

22 July 2019 - 16:00

هنگامی که شب گذشته فیلم چهارم فرانچایز ثور یعنی Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و صائقه» به طور رسمی از سوی استودیو مارول معرفی شد، موضوع مهمی که اخیرا ذهن هواداران را درگیر کرده بود این بود که آیا ناتالی پورتمن (Natalie Portman) باید از این فرانچایز خارج شود؟ که مجددا اعلام شد او در فیلم چهارم حضور خواهد داشت. البته مشخص است که چرا کلمه‌ی “Thunder” بخشی از اسم فیلم است اما در مورد کلمه‌ی Love چه فکر می‌کنید؟ پیشرفت دیگر در فرانچایز ثور معرفی تسا تامسون (Tessa Thompson) در نقش والکری (Valkyrie) در فیلم سوم بود که در واقع این شخصیت اولین قهرمان LGBTQ دنیای سینماتیک مارول نیز هست. این چیزی است که این بازیگر اخیرا در مورد ایفای نقشش در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» بدان اشاره کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تامسون روی استیج و با توجه به اتفاقات فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» در مورد شخصیت خودش گفت:

همانطور که یک شاه جدید نیاز دارد تا ملکه‌اش را پیدا کند، این اولین قدم او خواهد بود. او [شخصیت والکری] ایده‌هایی در سر دارد.

io9 با کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول در مورد تایید چیزی که تسا تامسون گفته بود به بحث نشست و از او پرسید که قلمروی این شخصیت در فیلم جدید تا کجا خواهد بود. فایگی پاسخ داد:

پاسخ ام بله است [او درست می‌گوید]. اینکه چگونه این شخصیت روی داستان تاثیر می‌گذارد، به اثرگذاری این شخصیت در طی فیلم‌هایی که خواهیم دید بستگی دارد و تنها به فیلم Thor 4 «ثور ۴» وابسته نیست.

به هر شکل اکنون می‌دانیم که Thor: Love and Thunder به پرده‌ی سینماها خواهد رسید و کریس همسورث (Chris Hemsworth) مجددا برای ایفای نقش اصلی به آن بازخواهد گشت. تایکا وایتیتی (Taika Waititi) نیز همانطور که قبلا خواندید، کارگردان فیلم چهارم از این فرانچایز جذاب دنیای سینماتیک مارول است. Thor: Love and Thunder پنجم نوامبر ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینماها خواهد بود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.