پوستر فیلم جدید Logan توسط هیو جکمن منتشر شد

7 October 2016 - 09:00

به مدت ۱۶ سال‌ است که هیو جکمن (Hugh Jackman)، چهره فرنچایز محبوب استودیوی فاکس، X-Men «مردان اکس» است و در این مدت، هشت بار در نقش ولورین و در ظرفیت‌های مختلف مقابل دوربین رفته‌است. حضور او در این فیلم‌ها چه به صورت کامل و چه به صورت مختصر، تنها فاکتور ثابت در بالا و پایین‌های این فرنچایز بوده‌است. متاسفانه، سومین فیلم سولوی ولورین (اکران سال ۲۰۱۷) آخرین حضور او در این نقش خواهد بود، جایی که دنیا برای آخرین بار شاهد خارج شدن پنجه‌های پولادین جهش‌یافته محبوب خود خواهند بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیرا این موضوع تایید شده‌است که عنوان فیلم Logan خواهد بود و جکمن با پستی در حساب کاربری خود در توئیتر، از پوستر این فیلم پرده برداشت. به نظر می‌رسد او این پوستر را بسیار دوست دارد، چرا که در تصویری دیگر از او در خیابان‌های نیویورک، این پوستر را در پشت سرش می‌بینیم. در زیرر می‌توانید این عکس و پوستر منتشر شده را مشاهده کنید.

hugh

hugh2

در کنار ناراحتی‌های بسیار پیرامون جدا شدن جکمن از نقش افسانه‌ایش، هنوز هم دلایل بسیاری برای هیجان زده شدن پیرامون این فیلم وجود دارد. اوایل امسال این موضوع مشخص شد که رده سنی فیلم، مخصوص بزرگسالان خواهد بود و موفقیت Deadpool در گیشه، این موضوع را قابل هضم می‌کند. مانند همیشه جکمن در مورد این فیلم بسیار هیجان زده‌است و آن را در مقایسه دیگر فیلم‌های این فرنچایز متفاوت می‌داند. یک صفحه از فیلم‌نامه این فیلم نیز در فضای مجازی توسط کارگردان فیلم جیمز منگلد (James Mangold) منتشر شد که نشان از این تغییرات در آن وجود دارد، پس امیدواریم Logan بتواند این قول را در سال آینده عملی کند.

جزئیات پیرامون داستان فیلم پیرو سیاست‌های تبلیغاتی فاکس به صورت مخفی باقی مانده‌است ولی اطلاعات اندکی به مرور در حال بالا آمدن است. شایعات موجود این موضوع را نشان می‌دهد که داستان فیلم در سال ۲۰۲۴ جریان خواهد داشت، جایی که قدرت احیای ولورین به شدت کاهش یافته‌است. وظیفه او در این فیلم، آموزش و محافظت از دختر خردسالی خواهد بود که دست او در پوستر منتشر شده قابل مشاهده است. همچنین نکته بسیار جالب دیگر پروفسور اکس است که در این فیلم (که دوران پیری او است) نقشی منفی خواهد داشت یا حداقل ذهنش به این سمت خواهد رفت. اگر ساخت فیلم مناسب باشد، این داستان می‌تواند به موفقیت بسیار بزرگی دست یابد. منگلد کارگردان این فیلم، در کارنامه خود فیلم‌هایی خوبی مانند Walk the Line «سر به راه باش» و ۳:۱۰ to Yuma «قطار ۳:۱۰ دقیقه به یوما» و همچنین فیلم The Wolverine در سال ۲۰۱۳ را دارد که به خوبی از آن استقبال شد. مطمئن هستیم که عملکرد او در این فیلم مناسب خواهد بود و جکمن قرار است در این فیلم عملکردی منحصر به فرد از خود به نمایش بگذارد.

hugh3

جکمن همچنین اعلام کرده‌است که در هفته آینده خبر خوبی برای طرفداران این فیلم در راه است و چه چیزی می‌تواند بهتر از یک تریلر باشد؟ سال‌ها بود که سینما دوستان انتظار یک فیلم متفاوت از ولورین را بر روی پرده سینما داشتند و حال رده سنی بزرگسال این فیلم، تا حدودی می‌تواند این حس متفاوت را القا کند. اگر واقعا این فیلم، فیلم خداحافظی جکمن از دنیای اکس من باشد، انتظار داریم شاهد پدیده‌ای منحصر به فرد در دنیای فیلم‌ها کامیک‌بوکی باشیم و امیدواریم عوامل سازنده فیلم ما را نا امید نکنند.

Logan در تاریخ ۱۳ اسفند امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.