تاریخ اکران Saw از کریس راک تغییر کرد!

23 July 2019 - 12:30

استودیو Lionsgate اخبار جدیدی از Saw «اره» منتشر کرده است و قرار شد آن را زودتر اکران کند! این استودیو تاریخ اکران این ریبوت از کریس راک (Chris Rock) را یک سال و نیم دیگر یعنی ۱۵ مه ۲۰۲۰ اعلام کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم هم اکنون در تورنتو در حال فیلمبرداری است و در اصل قرار بود نزدیکی هالووین یعنی ۲۳ اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شود که این تاریخ جلوتر افتاد.

در فیلم Saw که به عنوان یک اسپین آف از این فرانچایز ریشه‌دار ژانر وحشت شناخته می‌شود، کریس راک نقش یک کارآگاه پلیس را بازی می‌کند که در حال تحقیق در مورد یک سری قتل زنجیره‌ای است. ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در فیلم نقش پدر راک را بازی می‌کند و گفتنی است که مکس مینگلا (Max Minghella) و ماریسول نیکولز (Marisol Nichols) از بازیگران اصلی فیلم هستند.

دارن لین بوزمن (Darren Lynn Bousman) کارگردان فیلم «اره» خواهد بود و فیلمنامه هم توسط پیت گولدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استولبرگ (Josh Stolberg) نوشته شده است. تهیه کنندگان اجرایی فیلم هم کریس راک به همراه دنیل هفنر (Daniel Heffner) و خالقان دیرینه‌ی Saw یعنی جیمز وان (James Wan) و لی وانل (Leigh Whannell) هستند.

تنها فیلمی که قرار است در تاریخ اکران Saw یعنی ۱۵ مه ۲۰۲۰ اکران شود انیمیشن Scooby Doo «اسکوبی دو» از استودیو برادران وارنر است که از صداپیشگان آن می‌توان به ویل فورت (Will Forte) و جینا رودریگز (Gina Rodriguez) اشاره کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.