اولین بازیگر سریال بسیار مورد انتظار «ارباب حلقه‌ها» مشخص شد

23 July 2019 - 13:00

به گزارش Variety اولین بازیگر سریال Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» از استودیو آمازون مشخص شد. او کسی نیست جز مارکلا کاوناگ (Markella Kavenagh) بازیگر استرالیایی فیلم Picnic at Hanging Rock. در مورد نقشی که او بازی می‌کند هنوز اخباری به دست ما نرسیده است اما ورایتی گزارش کرد که نام شخصیت او در سریال تایرا (Tyra) خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ژوان آنتونیو بایونا (Juan Antonio Bayona) کارگردان فیلم‌های Jurassic World: Fallen Kingdom، The Orphanage و The Impossible، قرار است تا دو قسمت اول این سریال تلویزیونی از آمازون را کارگردانی کند و همچنین او در کنار همکارش بلن آتینزا (Belén Atienza) تهیه کننده‌ی اجرایی سریال خواهند بود. جی دی پین (JD Payne) و پاتریک مک کی (Patrick McKay) فیلمنامه را خواهند نوشت و همچنین برایان کاگمن (Bryan Cogman) نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی امی و سریال مشهور Game of Thrones «بازی تاج و تخت» بعنوان مشاور به همراه جنیفر هاتچیسون (Gennifer Hutchison) نویسنده‌ی سریال موفق Breaking Bad «افسار گسیخته» در اتاق نویسندگی حضور دارند.

بنا به تایید آمازون، سریال بسیار مورد انتظار «ارباب حلقه‌ها» در عصر دوم خودش قرار دارد. درواقع چیزی حدود ۳ هزار سال بین این سریال و تاریخی که The Lord of the Rings آغاز شد فاصله وجود دارد. هواداران عادی ممکن است متوجه این اختلاف نباشند اما فیلم Fellowship of the Rings از جکسون، درواقع پایان دوره‌ی دوم را نشان می‌دهد؛ جایی که آخرین اتحاد الف‌ها و انسان‌ها با سارون (Sauron) مواجه شد. عصر دوم چیزی نزدیک به ۳۴۴۱ سال را پوشش می‌دهد و درواقع بعد از خروج مورگوث (Morgoth) روایت می‌شود. داستان‌های احتمالی زیادی در این برهه‌ی زمانی وجود دارد از جمله ظهور Sauron، ایجاد یک حلقه و همچنین ظهور Ringwraiths.

حقوق این سریال فانتزی که بسیار هم مورد علاقه‌ی هواداران است، سال گذشته توسط آمازون خریداری شد و انتظار می‌رود که پرهزینه‌ترین سریال تلویزیونی باشد که تا بحال ساخته شده است. شایعات مبنی بر این که هزینه‌ی حقوق فیلم و تولید آن نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار شود.

سریال Lord of the Rings توسط استودیو آمازون با همکاری Tolkien Estate و HarperCollins و New Line Cinema و همچنین Trust تهیه خواهد شد. تولید Lord of the Rings هنوز آغاز نشده است اما انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۱ به نمایش دربیاید.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.