الیزابت تالک در نقش لوئیس لین به رویداد Crisis on Infinite Earths باز خواهد گشت

23 July 2019 - 15:00

شبکه‌ی CW اطلاعات تازه و زیادی را از کراس‌اور مورد انتظار سریال‌هایش یعنی بحران در دنیا‌های نامحدود (Crisis on Infinite Earths) در کامیک کان منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در طی کامیک کان امسال تایید شد که تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) در نقش سوپرمن/کلارک کنت دنیای ابرقهرمانی شبکه‌ی CW که با سریال Arrow آغاز شد (Arrowverse) باز خواهد گشت، بنابراین حضور لوئیس لین در کنار او برای طرفداران تبدیل به پرسشی شده بود. حال مجله‌ی Entertainment Weekly تایید کرد که الیزابت تالک (Elizabeth Tulloch) برای ایفای نقش لوئیس لین باز خواهد گشت.

تالک اولین حضور خود در Arrowverse را سال گذشته با کراس‌اور Elseworlds به انجام رساند. در قسمت پایانی آن رویداد، لوئیس باردار بودن خود را فاش کرد و به همراه کلارک به شهر Argo رفتند تا در آنجا بچه‌ی خود را به دنیا بیاورند. CW همچنین حضور بچه‌ی آن‌ها را در کراس‌اور پنج قسمتی خود، تایید کرد. در دنیای کتاب‌های مصور جدیدترین سوپربوی، جاناتان کنت، پسر لوئیس و کلارک است.

هوچلین تنها مرد پولادین رویداد پیش روی CW نیست؛ برندون رف (Brandon Routh) که در Arrowverse نقش اتم را ایفا می‌کند، نسخه‌ی دیگر کلارک کنت از دنیایی دیگر را به تصویر خواهد کشید. لباس او به گفته‌ی خودش از لباس سوپرمن Kingdom Come الهام خواهد گرفت؛ اما اگر دنیای او هم مستقیما از منبع کامیک بوکیش اقتباس شود، به آن معنی است که از مرگ لوئیس لین زمان زیادی می‌گذرد. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت کیت بازورث (Kate Bosworth) که در فیلم Superman Returns نقش لوئیس لین را ایفا می‌کرد، در این رویداد برای ایفای نقش خود بازگردد.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.