اولین تصویر از فیلم زامبی‌محور Army of the Dead منتشر شد

23 July 2019 - 14:30

زک اسنایدر (Zack Snyder) در مراسم کامیک‌کان امسال حضور نداشت، اما طی این هفته اعلام کرد مشغول ساخت فیلم زامبی‌محور و سرقتی خودش به نام Army of the Dead «ارتش مردگان» برای نتفلیکس بوده است. اسنایدر تصویری از پشت صحنه فیلم منتشر کرد که در آن شاهد حضور بازیگرانی مثل دیو باتیستا (Dave Bautista) هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

الا پرنل (Ella Purnell)، اومری هاردویک (Omari Hardwick)، کریس دلیا (Chris D’Elia)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt)، رائول کاستیو (Raùl Castillo)، نورا آرنزدر (Nora Arnezeder)، ماتیاس اسکوگوفر (Matthias Schweighöfer)، سامانتا وین (Samantha Win) و ریچ سترون (Rich Cetrone) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم که براساس ایده اسنایدر و توسط جوبی هارولد (Joby Harold) و شی هاتن (Shay Hatten) نوشته شده، داستان مردی را دنبال می‌کند که گروهی از مزدوران را برای اجرای یک سرقت بزرگ حین آخرالزمان زامبی‌ها استخدام می‌کند.

اسنایدر از سال ۲۰۰۷ در حال کار روی این فیلم بوده و ابتدا قصد داشته آن را با همکاری استودیوی برادران وارنر بسازد، اما حالا نتفلیکس تولید فیلم را برعهده دارد. خبرها حاکی از این هستند که این سرویس استریم از پرداخت بودجه این فیلم که در محدوده ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار قرار دارد دریغ نکرده است.

اسنایدر همراه با همسرش دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) و وسلی کالر (Wesley Collar) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. اوری مارمو (Ori Marmu) و اندرو نورمن (Andrew Norman) نظارت بر این پروژه را از طرف نتفلیکس برعهده دارند. فیلمبرداری فیلم از ماه ژوئیه آغاز شده است.

تنها فیلم زامبی‌محور اسنایدر به نام Dawn of the Dead «طلوع مردگان» سال ۲۰۰۴ با بازی سارا پولی (Sarah Polley)، وینگ ریمز (Ving Rhames) و مایکل کلی (Michael Kelly) اکران شد. او پس از آن کاملا درگیر آثار کامیک‌بوکی مثل ۳۰۰ «سیصد»، Watchmen «نگهبانان»، Man of Steel «مرد پولادین»، Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» و Justice League «لیگ عدالت» بوده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.