تصاویر جدید فیلم Arrival به همراه تیزر تبلیغاتی جدید منتشر شد

7 October 2016 - 23:59

توجهات اسکار از هم اکنون در حال شکل گیری بر روی درام اولین تماس با موجودات فضایی، Arrival «حضور» است که ایمی آدامز (Amy Adams) در مرکز آن قرار دارد و از روی داستان کوتاه Story of Your Life «داستان زندگی تو» اقتباس شده‌است. طرفداران سینما و همچنین منتقدین بی‌صبرانه منتظر اولین تجربه کارگردان دنیس ویلنو (Denis Villeneuve) در ژانر علمی تخیلی هستند که در واقع می‌تواند پیش نمایشی از توانایی او در این ژانر قبل از دیدن دنباله فیلم مورد انتظار Blade Runner باشد. فیلم قبلی ویلنو Sicario، در مراسم اسکار سال گذشته نامزد دریافت سه جایزه شد و امتیاز خیره‌کننده ۹۴ درصد را در وبسایت راتن تومیتوز دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

Arrival داستان زبان‌شناس خبره‌ای به نام لوییس بنکس (ایمی آدامز) را دنبال می‌کند که توانایی‌هایی او پس از فرود چندین سفینه فضایی در نقاط مختلف کره زمین، به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. در تریلرهای منتشر شده از فیلم، بنکس را در حال همکاری با گروهی متشکل از افراد نظامی و غیر نظامی می‌بینیم که تلاش می‌کنند با برقراری ارتباط با این سفینه‌ها و رمزگشایی پیام‌هایشان، از هدف آنها مطلع شوند.

تصاویر تبلیغاتی قبلی منتشر شده برای فیلم عمدتا بر روی سفینه‌ها و شخصیت ایمی آدامز تمرکز داشتند، ولی این نکته نیز حائز اهمیت است که بدانیم دو بازیگر مهم دیگر که نامزدی اسکار را در کارنامه خود دارند نیز در این فیلم حضور دارند. سه تصویر جدید منتشر شده توسط استودیوی Paramount نشان می‌دهد که بنکس در حال همکاری و تعامل با شخصیت ایان دانلی با بازی جرمی رنر (Jeremy Renner) و کولونل جی‌تی وبِر با بازی فورست ویتکر (Forest Whitaker) است. از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم می‌توانیم به مایکل استالبرگ (Michael Stuhlbarg)، مارک اوبراین (Mark O’Brien) و تزی ما (Tzi Ma) اشاره کنیم.

arrival-2016-movie-adams-renner

arrival-2016-adams-renner

arrival-movie-2016-whitaker-adams-renner

نقدهای اولیه منتشر برای Arrival، خبر از فضایی پیچیده و تکان دهنده می‌دهند که سوالاتی ماورای این جهان را مطرح می‌کنند و در عین حال، به اکتشاف المان‌های انسانی اتحاد، عشق و فقدان می‌پردازد. آخرین کلیپ منتشر شده در اینستاگرام که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید، همین فضای مرموز و تکان دهنده را به وضوح به نمایش می‌گذارد.

وقتی منتقدان از اصطلاحاتی مانند «گیج کننده» و «ذهن خم کن» برای توصیف فیلم استفاده کردند، مطمئن شدیم که واکنش‌ها پیرامون آن در زمان اکران، کاملا گسترده و متفاوت خواهد بود. شاید «حضور» کمی گیج کننده به نظر برسد، ولی به نظر خواهد توانست مخاطبان را با استفاده از پاسخگویی به بعضی مسائل جنجالی و البته محبوب، راضی کند. معمولا فیلم‌هایی که به سمت و سوی اسکار کشیده می‌شوند، از نظر مخاطبان با اقبال چندانی مواجه نمی‌شوند، ولی به نظر در این مورد خاص اوضاع متفاوت خواهد بود. اگر این موضوع به واقعیت بپیوندد، این دومین بار خواهد بود که فیلمی با این سبک راهی اسکار می‌شود، چرا که سال گذشته نیز ریدلی اسکات (Ridley Scott) با فیلم The Martian «مریخی» توانست همین کار را بکند.

Arrival در تاریخ ۲۱ آبان امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.