هم‌بازی شدن مت دیمون و بن افلک در فیلم The Last Duel

23 July 2019 - 15:30

فیلم بزرگی در راه است.‌ رایدلی اسکات (Ridley Scott) قرار است فیلم The Last Duel، داستان انتقام‌گیری براساس رمانی از اریک‌ جاگر (Eric Jager) را کارگردانی کند.‌ مت دیمون (Matt Damon) و بن افلک (Ben Affleck) در این فیلم بازی می‌کنند. فیلم‌نامه کار توسط دیمون، افلک و نیکول هولوسنر (Nicole Holofcener) نوشته شده و آماده است. همه چیز سریع در حال وقوع است و اولین همکاری دیمون و افلک در نوشتن فیلم‌نامه از زمان فیلم Good Will Hunting است. در ادامه خبر‌ با سینما فارس همراه باشید.

اسکات و کوین والش (Scott and Kevin Walsh) این فیلم‌ را برای Scott Free و دیمون و افلک برای Pearl Street می‌سازند. حق ساخت این فیلم‌ِ کتاب ابتدا در اختیار کمپانی فاکس بود و حالا با خریداری شدن فاکس توسط دیزنی، باید دید چه تغییراتی در فیلم‌نامه صورت می‌گیرد. همانطور که می‌بینید حتی عنوان این فیلم از عنوان کتاب کوتاه‌تر است: The Last Duel: A True Story of Trial by Combat in Medieval France.

داستان کتاب، ماجرای انتقام‌جویی دو دوست صمیمی است که دیمون و افلک نقش‌های آن‌ها را بازی می‌کنند. شخصیت‌های اصلی‌ شوالیه اهل نورمن، جان دو کاروجز، و جک لو گریس است. آن‌ها دوست بودند. یکی به جنگ رفت و برگشت و لو گریس را متهم به تجاوز به همسرش کرد. هیچ‌کس حرف یک زن را باور نمی‌کند و این سرباز از پادشاه فرانسه می‌خواهد تا رای صادره توسط کنت پیر دانکون به نفع لو گریس را تغییر دهد. تصمیم نهایی دوئل این دو دوست است. هرکس زنده بماند، برنده است. و اگر جان لو کورجز ببازد، همسرش بخاطر اتهام اشتباه او، سوزانده می‌شود.

اسکات بعد از فیلم The Martian مجددا با دیمون همکاری خواهد داشت. والش نیز با دیمون سر فیلم Manchester By The Sea همکاری داشته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.