تام هنکس در نقش آقای راجرز در اولین تریلر A Beautiful Day in the Neighborhood

23 July 2019 - 16:30

اولین تریلر فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (یک روز زیبا در همسایگی)، محصول سونی، روز دوشنبه منتشر شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این نخستین پیش‌نمایش ۲-۳ دقیقه‌ای از فیلم، بازیگر برنده اسکار: تام هنکس (Tom Hanks) را نشان می‌دهد که در نقش فرد راجرز، معلم محبوب و شخصیت تلویزیونی بچه‌ها، ظاهر می‌شود.

داستان فیلم در مورد روزنامه‌نگار بدبینی به نام للوید ووگل (با بازی متیو رایز (Matthew Rhys)) است که با بی‌میلی مسئولیت نوشتن شرح حال زندگی آقای راجرز را برعهده می‌گیرد.

این دو نفر در طول این مسیر، به هم نزدیک شده و با هم صمیمی می‌شوند تا جایی که ووگل می‌فهمد راجرز واقعاً یکی از مهربان‌ترین و دلسوزترین آدم‌ها است.

این فیلم را ماریل هلر (Marielle Heller) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از میکا فیتزرمن-بلو (Micah Fitzerman-Blue) و نوآ هارپستر (Noah Harpster) ساخته است.

کریس کوپر (Chris Cooper)، سوزان کلچی واتسون (Susan Kelechi Watson)، انریکو کولانتونی (Enrico Colantoni)، ماریان پلانکت (Maryann Plunkett) و تامی بلانچارد (Tammy Blanchard) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

عنوان فیلم را از آهنگ ملودی اصلی Mister Rogers’ Neighborhood الهام گرفته‌اند، که با عبارت “It’s a beautiful day in the neighborhood” (روز زیبایی در همسایگی است) آغاز می‌شود.

فیلم در ۲۲ام نوامبر اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.