بازیگران جدیدی به فیلم Jolt اضافه شدند

23 July 2019 - 18:00

بابی کانویل (Bobby Cannavale)، جای کورتنی (Jai Courtney)، لورن کاکس (Laverne Cox) و استنلی توچی (Stanley Tucci) به کیت بکینسل (Kate Beckinsale) در فیلم اکشن-کمدی Jolt ، ساخته‌ی Millennium Media که اکنون در راه لندن برای فیلمبرداری است، پیوستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تانیا وکسلر (Tanya Wexler) کارگردان فیلم Hysteria این فیلم را کارگردانی می‌کند. فیلم در مورد لیندی (بکینسل)، زنی بد خلق و خوی با مشکل کنترل خشم است. او خشم خود را با پوشیدن جلیقه‌ای دارای الکترود و شوک دادن به خودش کنترل می‌کند. یک روز او با جاستین (کورتنی) ارتباط برقرار می‌کند که کورسوی امیدی برای آینده‌ای بدون مشکل را به او نشان می‌دهد. اما وقتی که جاستین به قتل می‌رسد سطح خشم و انتقامجویی او به بالاترین حد ممکن رسیده و تصمیم می‌گیرد تا قاتل جاستین را پیدا کند. در این حین کارآگاه ویکرس (کانویل) و کارآگاه نوین (کاکس)، لیندی را به عنوان مظنون اصلی این پرونده می‌شناسند.

فیلمنامه‌ی این فیلم نوشته‌ی اسکات واشا (Scott Wascha) است و فیلمبرداری این فیلم طی هشت هفته در انگلستان و بلغارستان انجام خواهد شد.

دیوید برناردی (David Bernardi)، رابرت ون نوردن (Robert Van Norden)، لز ولدن (Les Weldon) و یاریو لرنر (Yariv Lerner) از Millennium Media در کنار شریل کلارک (Sherryl Clark) تهیه کنندگان و اوی لرنر (Avi Lerner)، ترور شرت (Trevor Short)، بوآز دیویدسن (Boaz Davidson)، جفری گرینستاین (Jeffrey Greenstein) و جاناتان یونگر (Jonathan Yunger) از Millennium Media تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.