با تماشای آخرین پوستر Scary Stories to Tell in the Dark ترس همه وجودتان را فرا می‌گیرد

23 July 2019 - 18:30

تا اکران Scary Stories to Tell in the Dark (قصه‌هایی ترسناک برای گفتن در تاریکی) تنها چند هفته باقی مانده است. کمپانی لیون استیج (Lionstage) برای بیقرارتر کردن مخاطبان، چهارمین پوستر فیلم را هم منتشر کرده است، که در آن شاهد نمایی از Jangly Man هستیم. شما می‌توانید در پایان خبر این پوستر را تماشا کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وقایع فیلم در آمریکای سال ۱۹۶۸ اتفاق می‌افتد. تغییراتی در حال وقوع بود… اما ظاهراً خیلی دورتر از این ناآرامی‌ها و آشوب‌ها در میان شهرها، شهر کوچکی به نام میل والی (Mill Valley) وجود دارد که سالها سر و کله خانواده بلوز در آن پدیدار گشته است. در عمارت آن‌ها، در حاشیه شهر است که دختری جوان به نام سارا با رازهایی ترسناک، زندگی پر رنج و عذابش را به صورت مجموعه‌ای از قصه‌های وحشتناک در قالب کتابی در می‌آورد، کتابی که فراتر از زمان حرکت کرده است- داستان‌هایی که برای گروهی از نوجوانان که خانه وحشتناک سارا را پیدا می‌کنند، می‌تواند کاملاً واقعی از آب درآیند.

بازیگرانی هم‌چون زو کولتی (Zoe Colletti)، آستین آبرامز (Austin Abrams)، گابریل راش (Gabriel Rush)، مایکل گارزا (Michael Garza)، آستین زاجور (Austin Zajur)، دین نوریس (Dean Norris)، گیل بلوز (Gil Bellows)، لورین توسینت (Lorraine Toussaint) و ناتالی گانژورن (Natalie Ganzhorn) در این فیلم حضور دارند.

فیلم را آندره اووردال (Andre Qvredal) براساس فیلم‌نامه‌ای از دنیل و کوین هیجمن (Daniel and Kevin Hageman) و گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) کارگردانی می‌کند.

سری کتابهایی که فیلم بر اساس آن‌ها ساخته شده است، نخستین بار در دهه ۱۹۸۰ و به اقتباس از فولکلوری نوشته آلوین شوآرتز (Alvin Schwartz) به چاپ رسیدند. و تصویرگری باشکوه کتاب‌ها هم حاصل کار استیفن گامل (Stephen Gammell) می‌باشد. فیلم به روایت داستان تعدادی نوجوان می‌پردازد که باید معمای مرگ و میرهای ناگهانی و هولناک شهر کوچکشان را حل کنند.

فیلم در ۹ام آگوست اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.