جیمز گان: نگهبانان کهکشان ۳ بعد از Thor: Love and Thunder

24 July 2019 - 00:00

حالا که مارول برنامه‌های فاز چهارم خود را در کامیک‌کان سن‌دیگو اعلام کرده، سوالاتی درباره ارتباط فیلم‌های جدید با Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) و Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) پیش آمد. در ادامه خبر‌ با سینما فارس همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین سوال‌ها درباره ارتباط Thor: Love and Thunder و Guardians of the Galaxy Vol. 3 بود، چون در پایان انتقام‌جویان شاهد ضعیف شدن ثور با نگهبانان بودیم. جیمز گان (James Gunn) بعد از پست پیام تبریک برای فروش جهانی انتقام‌جویان: پایان بازی، در پاسخ به سوال یکی از کاربران اینستاگرام تایید کرد که سومین سری از نگهبانان کهکشان، بعد از وقایع عشق و صائقه را نشان می‌دهد.

با نزدیک شدن مارول به پایان فازهای ۱-۳، جالب است که بدانیم نگهبانان در ثور ۴ حضور افتخاری دارند یا نه یا حداقل کریس همسورث (Chris Hemsworth) از آن‌ها جدا می‌شود و وارد وقایع فیلم چهارم خودش می‌شود.

متاسفانه، سری سوم نگهبانان کهکشان جزو فاز چهارم مارول نیست چون گان از دیزنی اخراج شده بود و تازه مجددا به فیلم بازگشته است. او کارگردان و نویسنده The Suicide Squad جدید برای برادران وارنر است.

فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.