اولین نگاه به ظاهر زیمو در سریال The Falcon and the Winter Soldier

24 July 2019 - 23:00

اولین تصاویر مربوط به زیمو در سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

علاوه بر تایید تولید این سریال برای Disney+ به همراه بازگشت انتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (sebastian stan)، در هفته‌ی گذشته کوین فایگی (Kevin Feige) از حضور خبیث فیلم Captain America: Civil War، هلموت زیمو، با بازی دنیل برول (Daniel Brühl) در این سریال پرده برداری کرد. حال این بازیگر ۴۱ ساله اولین نگاه به بازگشت شخصیتش به همراه ماسک معروفش در دنیای کامیک را در Instagram منتشر کرد.

خالق John Wick، درک کلستد (Derek Kolstad)، نیز به تیم نویسندگی و خلاقیت The Falcon and the Winter Soldier پیوست. همچنان اطلاعات زیادی از این سریال در دسترس نیست اما احتمالاً به وضعیت تازه‌ی Falcon پس از وقایع Avengers: Endgame خواهد پرداخت.

انتونی مکی، سباستین استن و دنیل برول تنها ستارگان MCU نیستند که در این سریال کوتاه حضور خواهند داشت؛ احتمال بازگشت امیلی ون کمپ (Emily VanCamp) هم برای این سریال وجود دارد هرچند به طور رسمی حضور او تایید نشده است. او نخستین بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier برای ایفای نقش شارون کارتر در دنیای سینمایی مارول حاضر شد. شارون و زیمو، هردو پس از سال ۲۰۱۶ و فیلم Civil War در هیچ فیلمی حضور پیدا نکردند.

سریال The Falcon and the Winter Soldier تنها دارای ۶ قسمت خواهد بود ولی کاملاً به دنیای سینمایی مارول مرتبط است و طبق انتظارات در اوت ۲۰۲۰ (۱۱ مرداد ۱۳۹۹) در Disney+ منتشر خواهد شد. پوستر رسمی سریال را در پایین می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.