جرج میلر: دنباله‌های فیلم Mad Max: Fury Road ساخته خواهند شد

24 July 2019 - 22:00

از آخرین باری که مکس دیوانه را در دنیای پساآخرالزمانی Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» دیدیم پنج سال می‌گذرد. حالا پس از اختلافی که بین جرج میلر (George Miller) سازنده فرنچایز و استودیوی برادران وارنر صورت گرفته بود، ممکن است بالاخره دنباله‌های به شدت موردانتظار این فیلم ساخته شوند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

میلر و برندن مک‌کارتی (Brendan McCarthy) نویسندگان Fury Road قبل از اکران آن فیلم گفته بودند به اندازه‌ای داستان در ذهن خودشان دارند که می‌توانند با آن‌ها دو فیلم دیگر درباره شخصیت اصلی و یک اسپین‌آف درباره کاپیتان جنگی یک‌دست با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) بسازند. در حالی که میلر قصد داشت فیلمبرداری اسپین‌آف فیوریوسا را بلافاصله پس از اکران Fury Road آغاز کند، او و برادران وارنر بر سر حقوق فیلم دچار اختلاف نظر شدند که باعث شد آینده این فرنچایز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد، اما به نظر می‌رسد این اختلاف نظر بالاخره در حال رفع شدن است. میلر در این باره گفت:

ما هنوز در حال رفع مشکل هستیم، باید این مشکل با استودیوی برادران وارنر رو حل کنیم، اما به نظر میاد که دنباله‌ها بالاخره ساخته خواهند شد. این آشوب به ثبات رسیده و الان در شرایط کاملا مثبتی قرار داریم.

فیلم Mad Max: Fury Road که سال ۲۰۱۵ اکران شد داستان مکس راکاتانسکی با بازی تام هاردی (Tom Hardy) را روایت می‌کرد. در این دنیای خون و آتش دو یاغی فراری زندگی می‌کنند که شاید بتوانند نظم را دوباره به این ویرانه برگردانند. مکس را داریم، مردی که بیشتر اهل عمل و کمتر اهل حرف زدن است، و پس از مرگ همسر و فرزندش در این آشوب فقط به دنبال آرامش است، و فیوریوسا زنی اهل عمل که معتقد است اگر بتواند از طریق بیابان به زادگاه خودش برگردد به رستگاری می‌رسد.

در Mad Max: Fury Road بازیگران دیگری از جمله نیکولاس هولت (Nicholas Hoult)، هیو کیس برن (Hugh Keays-Byrne)، نیتن جونز (Nathan Jones)، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz)، رایلی کیو (Riley Keough) و رُزی هانتینگتون وایتلی (Rosie Huntington-Whiteley) حضور داشتند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.