واکنش وسلی اسنایپس نسبت به انتخاب ماهرشالا علی برای بازی در فیلم Blade

25 July 2019 - 09:00

یکی از بهترین سورپرایزهای مارول در کامیک‌کان امسال افشای این خبر بود که ماهرشالا علی (Mahershala Ali) بازیگر برنده دو جایزه اسکار در ریبوت سری Blade «تیغه» در دنیای سینمایی مارول نقش شخصیت بلید را بازی خواهد کرد. علی قرار است نقشی را بازی کند که قبلا وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) در سه فیلم آن را بازی کرده و چندین بار اعلام کرده دوست دارد دوباره به این نقش برگردد و در سال ۲۰۱۵ برای بازی مجدد در این نقش با مارول گفتگوهایی داشته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسنایپس بازیگر ۵۶ ساله در مصاحبه‌ای نسبت به انتخاب بازیگر جدید برای این نقش واکنش نشان داد، و با عشق از علی حمایت کرد. اسنایپس در این باره گفت:

خطاب به همه طرفداران خون‌آشامی که دارن دیوونه میشن، آروم باشین. اگرچه این خبر کاملا شوکه کننده هست، اما خیلی خبر خوبیه. صنعت سرگرمی همینه دیگه! درود فراوان به اعضای MCU – همیشه طرفدارتون هستم. افتخار و احترام برای استاد بزرگ استن لی. تبریک و سلام به ماهرشالا علی، هنرمندی زیبا و مستعد که امیدوارم سال‌های سال بازی‌های عالی اون رو ببینم. ان‌شاءالله یک روز بالاخره با هم همکاری کنیم. مهم‌تر از همه خطاب به طرفداران خودم، ابراز عشق شما خیلی برام مایه افتخاره. من همیشه از حمایت همیشگی شما سپاسگزارم. پس اصلا نگران نباشید، این آخر داستان نیست.

کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول تایید کرده فیلم Blade بخشی از فاز چهارم MCU نیست، اما مشخص نیست بخشی از فاز پنجم یا بعدی آن باشد. در بهترین حالت باید از سال ۲۰۲۲ به بعد منتظر اکران این فیلم باشیم.

اسنایپس در سه فیلم قبلی Blade نقش این شخصیت محبوب را بازی کرده، بنابراین برای طرفداران او سخت است بازیگر دیگری را در این نقش متصور شوند، اما با توجه به استعداد بازیگری علی و حمایت کامل اسنایپس از او به نظر می‌رسد باید منتظر یک فیلم کامیک بوکی جذاب دیگر باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.