بازیگران جدیدی به ویل اسمیت در Spies in Disguise پیوستند

25 July 2019 - 10:00

ریبا مک‌اینتایر (Reba McEntire) و ریچل برازناهان (Rachel Brosnahan) به جمع صداپیشگان انیمیشن Spies in Disguise، ساخته‌ی Fox، پیوستند. تام هالند (Tom Holland)، کارن گیلن (Karen Gillan)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، رشیدا جونز (Rashida Jones)، دی‌جی خالد (DJ Khaled) و مازی اوکا (Masi Oka) از صداپیشگان این انیمیشن هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ویل اسمیت (Will Smith) نقش اصلی لنس استرلینگ، خبره‌ترین جاسوس دنیا را بر عهده دارد. باحال، خوش‌تیپ و بسیار ماهر، نجات دادن دنیا تخصص استرلینگ است. تام هالند نقش والتر را ایفا می‌کند؛ مغز متفکری که شاید زیاد اجتماعی نباشد. هرچه او فاقد مهارت‌های اجتماعی است در عوض از نظر هوش و ابتکار خارق‌العاده است. والتر، مغز متفکر و مخترع تمام ابزارآلاتی است که لنس در ماموریت‌هایش از آن‌ها استفاده می‌کند. وقتی شرایط به طرز غیر منتظره‌ای تغییر می‌کند، والتر و لنس به طور ناگهانی مجبور می‌شوند که با یکدیگر و در قالب یک تیم فعالیت و با مخاطرات تمام دنیا مقابله کنند.

این پروژه، بر اساس انیمیشن کوتاهی با نام (Pigeon: Impossible) و با کارگردانی نیک برونو (Nick Bruno) و تروی کواین (Troy Quane) توسط Blue Sky Studios و Chernin Entertainment ساخته شده است. مارک رونسن (Mark Ronson) تهیه کننده‌ی اجرایی موسیقی این انیمیشن است.

مک‌اینتایر که در طول فعالیت موسیقیایی‌اش در سبک کانتری شانزده جایزه‌ی ACM Awards، پانزده جایزه‌ی American Music Awards و سه جایزه‌ی Grammy به دست آورده است، در سال ۲۰۱۸ نشان Kennedy Center Honor را دریافت کرد.

برنده‌ی جوایز Emmy و Golden Globe، برازناهان، در فصل سوم سریال ساخته‌ی Amazon یعنی The Marvelous Mrs. Maisel و در درام ساخته‌ی FilmNation یعنی Ironbank، مقابل بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، نقش آفرینی خواهد کرد.

Spies in Disguise در ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.