جنل مونی نقش اصلی فصل دوم سریال Homecoming را ایفا خواهد کرد

25 July 2019 - 09:30

پس از انتشار فصل اول سریال Homecoming، ساخته‌ی Amazon Prime، آمار بینندگان و بازدیدهای آن خیره کننده بود. با توجه به آن، ساخت فصل دوم این مجموعه به دور از انتظار نبود اما با خبر عدم بازگشت جولیا رابرتز (Julia Roberts) برای ایفای نقشش، هواداران بسیار شوکه شدند. حال بر اساس خبری که ددلاین آن را منتشر کرده است، جنل مونی (Janelle Monáe) نقش اصلی فصل بعدی این سریال روانشناختی هیجان انگیز را ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مونی، زنی سرسخت را به تصویر می‌کشد که خود را بر روی قایقی شناور، بدون هیچ خاطره‌ای که بفهمد چطور سر از آنجا در آورده است، می‌یابد. او حتی به یاد نمی‌آورد که چه کسی است. هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه کدام یک از بازیگران فصل اول سریال باز خواهند گشت، در دسترس نیست.

در هفتاد و ششمین Golden Globe Awards، سریال Homecoming در سه شاخه‌ی مهم نامزد شد که شامل بهترین بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی درام برای بازی رابرتز در نقش یک کارمند حقوقی می‌شد اما در هیچ‌یک از رشته‌ها جایزه‌ای دریافت نکرد.

هایدی برگمن یک کارمند حقوقی در مرکز حمایت از انتقال و بازگشت به خانه است، تشکیلاتی که در آن گروهی برای بازگرداندن سربازها به زندگی غیرنظامی‌شان تلاش و فعالیت می‌کنند. والتر کروز [استفان جیمز (Stephan James)] یکی از همین سربازهاست که مشتاق است تا مرحله‌ی بعدی زندگی‌اش را آغاز کند. هایدی و تشکیلات زیر نظر کالین بلفاست [بابی کنویل (Bobby Cannavale)]، مردی جاه‌طلب که کارش را مهم‌تر از هر چیزی می‌داند و خواسته‌های دیوانه‌وارش به انگیزه‌های مشکوک و سوال برانگیزش اشاره می‌کند، کار می‌کنند.

چهار سال بعد، هایدی زندگی جدیدی را شروع کرده است، با مادرش[سیسی اسپیسک (Sissy Spacek)] زندگی و در شهری کوچک به عنوان یک پیشخدمت کار می‌کند. وقتی یک مامور وزارت دفاع به سراغ او می‌رود و سوالاتی در مورد علت ترک تشکیلات بازگشت به خانه از او می‌پرسد. هایدی پی می‌برد که تماماً داستان دیگری در پس داستانی که برای خودش تعریف می‌کرده است.

رابرتز در فصل نخست این سریال در کنار جرمی آلن وایت (Jeremy Allen White)، الکس کارپوسکی (Alex Karpovsky)، درموت ملرونی (Dermot Mulroney)، هونگ چاو (Hong Chau)، سیدنی پاتیر (Sydney Poitier)، ماریان ژان باپتیست (Marianne Jean-Baptiste)، بروک بلوم (Brooke Bloom)، ایدن میری (Ayden Mayeri) و جیکوب پیتس (Jacob Pitts) به ایفای نقش پرداخت.

تمام ۱۰ قسمت از فصل اول این سریال هم اکنون در Amazon Prime در دسترس هستند.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.