ستاره‌ی Moana، نقش اصلی Sorta Like A Rock Star در نتفلیکس

25 July 2019 - 10:30

ستاره‌ و صداپیشه‌ی انیمیشن Moana، اولی کروالیو (Auli’i Cravalho)، نقش اصلی فیلم درام Netflix با نام Sorta Like A Rock Star که توسط برت هیلی (Brett Haley) کارگردانی می‌شود را ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مراحل تولید این فیلم در اکتبر آغاز می‌شود. داستان در مورد دختر نوجوانی است که با وجود شرایط سختش، به طور پیش فرض به دنیا و جایی که در آن قرار دارد خوش بین است. او اغلب به آدم‌های اطرافش کمک می‌کند که منجر به روابط خوبش با جامعه‌ی اطرافش می‌شود تا اینکه به طور فاجعه‌باری شخصی را از دست می‌دهد و پس از آن دیگر نمی‌تواند چشمش را بر روی سختی‌های زندگی‌اش ببندد. بازیگران بیشتری به این فیلم اضافه خواهند شد.

این عنوان اولین فیلم غیر انیمیشنی کروالیو است. او اخیرا در سریال شبکه‌ی NBC با نام Rise نقش آفرینی کرده بود. پیش از این برایس دالس هاوارد (Bryce Dallas Howard) قرار بود تا کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد ولی به دلیل تداخل در برنامه‌ی کاری این پروژه را رها کرد.

الن گلدسمیت وین (Ellen Goldsmith-Vein) و لی استولمن (Lee Stollman) از Gotham Group به همراه مارتی بون (Marty Bowen) و ایزاک کلاوزنز (Isaac Klausner) از Temple Hill Entertainment تهیه کنندگان این پروژه هستند. آخرین همکاری این دو شرکت در مجموعه فیلم‌های The Maze Runner برای کمپانی Fox انجام شد. جاناتان مانتی‌پاره (Jonathan Montepare) تهیه کننده‌ی اجرای این فیلم خواهد بود. فیلمنامه‌ی فیلم همچنان درحال نهایی شدن است بنابراین نمی‌توان به طور دقیق از تیم نویسندگی نام برد.

هیلی اخیرا فیلم کمدی موزیکال Hearts Beat Loud با نقش آفرینی نیک آفرمن (Nick Offerman) و کیرزی کلمونز (Kiersey Clemons) را کارگردانی کرده بود. او در حال حاضر در حال انجام مراحل پس تولید فیلم دیگری از Netflix با نام All The Bright Places و با نقش آفرینی ال فانینگ (Elle Fanning) و جاستیس اسمیت (Justice Smith) است. او همچنین کارگردان و نویسنده‌ی فیلم The Hero که در فستیوال Sundance سال گذشته برای نخستین بار به نمایش درآمد، است.

سابقاً Gotham Group با Netflix در فیلم Kodachrome همکاری کرده بودند. آن‌ها در حال حاضر درحال تولید فیلم Wendell & Wild به کارگردانی هنری سلیک (Henry Selick) هستند و Gotham Group در تولید سریال Star Girl برای Disney+ نیز نقش دارد. Temple Hill در حال تولید فیلم کوین هارت (Kevin Hart)، با نام Fatherhood و سریال Mr Mercedes است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.