نینا دوبرو به Sick Girl پیوست

25 July 2019 - 11:00

نینا دوبرو (Nina Dobrev) بازیگر محبوب سریال Vampire Diaries (خاطرات یک خون آشام) در فیلم کمدی Sick Girl بازی خواهد کرد و همچنین تهیه کنندگی آن را برعهده خواهد داشت. جنیفر کرام (Jennifer Cram) نویسنده و کارگردان این فیلم است. در‌ ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وندی مک‌لندان (Wendi McLendon)، برندان میچل اسمیت (Brandon Mychal Smith)، شری کولا (Sherry Cola)، استفانی کوئنیگ (Stephanie Koenig)، هایلی مگنوس (Hayley Magnus)، دن باکیدال (Dan Bakkedahl) و ری مک‌کینان (Ray McKinnon) دیگر بازیگران این فیلم هستند که کمدی زنانه‌ای درباره رن پپر (با بازی دوبرو) است که احساس می‌کند او و دوستان‌ قدیمی‌اش از هم دور افتاده‌اند‌.‌ یک دروغ مصلحتی ساده باعث جدا شدن آن‌ها شده و آن‌ها را وارد مسیر غیر منتظره‌ای کرده است.

کمپانی Whereabouts Unknown سرمایه‌گذار خصوصی فیلم است که شان مک‌ایون (Sean McEwen)، کسیدی لونن (Cassidy Lunnen)، جان پاپسیدرا (John Papsidera) و جسیکا وایلد (Jessica Wilde) آن را تولید می‌کنند. تاکاشی چنگ (Takashi Cheng) تهیه‌کننده اجرایی فیلم به همراه دوبرو، است، او در سریال خاطرات یک خون‌آشام نیز بازی کرده است.

کرام اظهار داشته:

واقعی‌ترین روابط در زندگی من، رابطه‌ام با دوستانِ دخترم است. خیلی خوشحالم این تجربه را با مخاطبین سراسر دنیا به اشتراک می‌گذارم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.