جزییاتی از فصل اول سریال What if

25 July 2019 - 16:00

در طی مصاحبه‌ای با Screen Rant رییس استودیوی مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) جزئیات بیشتری را درباره‌ی سریال جدیدشان …What If «چه می‌شود اگر..؟»  تایید کرد. فایگی اعلام کرد که فصل اول آن روی حماسه‌ی  بینهایت (اینفینتی ساگا) از MCU تمرکز دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

فایگی طی این مصاحبه اشاره کرد:

در حال حاضر ما روی فصل اول تمرکز داریم، تمام چیزی که شما باید از این ۲۳ فیلم مارول بدانید را در آن آورده‌ایم به علاوه اینکه پیچ و تاپ‌هایی به آن اضافه کردیم، تا ببینید که چگونه همه چیز متفاوت می‌شود.

در پنل کامیک کان استودیوی مارول، اعلام شد که بازیگر سریال Westworld، جفری رایت (Jeffrey Wright) قرار است صداپیشه‌ی The Watcher شود، و در سریال گوینده است. بازیگران MCU هم دوباره به ایفای نقش می‌پردازند و کسانی که اعلام شدند شامل مایکل بی جردن (Michael B. Jordan)، سباستین استن (Sebastian Stan)، جاش برولین (Josh Brolin)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، کارن گیلان (Karen Gillan)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، پال راد (Paul Rudd)، نیل مک‌دونو (Neal McDonough)، دومنیک کوپر (Dominic Cooper)، سین گان (Sean Gunn)، ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian)، استنلی توسی (Stanley Tucci)، توبی جونز (Toby Jones)، جایمن هانسو (Djimon Hounsou)، مایکل روکر (Michael Rooker)، جف گولدبلام (Jeff Goldblum) و کریس سالیوان (Chris Sullivan) می‌شود.

کتاب کامیک What if در سال ۱۹۷۷ منتشر شد، و حدود ۲۰۰ نسخه از آن چاپ شد. این سریال شاید مستقیما مانند کامیک بوک باشد و یا اینکه آن‌ها می‌توانند داستان‌های دیگری را نیز اضافه کنند. بقیه‌ی سوال‌هایی که جوابش می‌تواند و یا نمی‌تواند در این سریال باشد این است که چه می‌شود اگر کاپیتان آمریکا در طول جنگ جهانی دوم ناپدید شود؟ چه می‌شود اگر مرد عنکبوتی به یک جنایت‌کار تبدیل شود؟ و یا اینکه چه می‌شود اگر تانوس به انتقام جویان بپیوندد؟

همانطور که می‌دانید استریم سرویس جدید دیزنی بستری مناسب برای پخش انواع فیلم‌ها و بخصوص سریال‌های دیزنی فراهم کرده است و از ۱۲ نوامبر کار خود را شروع می‌کند و هواداران از روش‌های متعددی که قبلا به آنها اشاره شد می‌توانند به دیزنی پلاس دسترسی پیدا کنند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.