آخرین تریلر سریال The Boys پر از شرارت‌های ابرقهرمانی است

25 July 2019 - 14:00

فقط یک روز دیگر پخش فصل اول سریال مورد انتظار The Boys «پسران» محصول آمازون آغاز می‌شود و حالا این سرویس استریم آخرین تریلر این سریال ابرقهرمانی هجوآمیز را منتشر کرده است. در این تریلر جدید  شاهد تصاویر جدید و حضور شخصیت سایمون پگ (Simon Pegg) و نگاه بهتری به درگیری بین گروه پسران و گروه هفت هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تمرکز این تریلر روی نماینده مخاطبان در داستان یعنی هیویی کمپل (با بازی جک کواید (Jack Quaid)) است که عضو گروه مدیریت ابرقهرمانی پسران به رهبری بیلی بوچر (با بازی کارل اربن (Karl Urban)) می‌شود. هیویی دوست‌دخترش رابین را در یک حادثه وحشتناک توسط ای‌ترین (با بازی جسی آشر (Jessie T. Usher)) از دست می‌دهد. سپس هیویی با بیلی ملاقات می‌کند که جایگاهی در تیمش را به او پیشنهاد می‌دهد تا انتقامش را از ابرقهرمان‌ها بگیرد. به قول بیلی، گروه پسران برای این ساخته شده تا وقتی ابرقهرمان‌ها قوانین را رعایت نمی‌کنند آن‌ها را تنبیه کنند و به نظر می‌آید احتمال وقوع این اتفاق خیلی زیاد است.

در این تریلر شاهد اولین نگاه به شخصیت سایمون پگ در نقش پدر هیویی هستیم. او در ۴ قسمت از فصل اول حضور خواهد داشت. پدر هیویی به نظر آدم خوش‌قلبی است اما دلداری‌های او باعث نمی‌شوند هیویی انتقامش از گروه هفت را فراموش کند، گروهی از ابرقهرمانان که در نقطه مقابل گروه پسران قرار دارند و شخصیتی شبیه سوپرمن به نام هوم‌لندر (با بازی آنتونی استار (Anthony Starr)) رهبری آن‌ها را برعهده دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.