تریلر جدید Scary Stories to Tell in the Dark شخصیت مرد جنگلی را احضار می‌کند

25 July 2019 - 14:30

چند روز پس از انتشار پوستر وحشتناک فیلم Scary Stories to Tell in the Dark «داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی» حالا تریلر جدید این فیلم ترسناک با حضور شخصیت مرد جنگلی منتشر شده است. به نظر می‌رسد انتشار پوستر باعث شده شخصیت مرد جنگلی احضار شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آندره اوردال (André Øvredal) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که در آن زو کولتی (Zoe Colletti)، مایکل گارزا (Michael Garza)، گابریل راش (Gabriel Rush)، آستین آبرامز (Austin Abrams)، دین نوریس (Dean Norris)، گیل بلوز (Gil Bellows)، آستین زاجور (Austin Zajur) و ناتالی گانژورن (Natalie Ganzhorn) در کنار خاویر بوته (Javier Botet) در نقش هیولای انگشتی، تروی جیمز (Troy James) در نقش مرد جنگلی و مارک استگر (Mark Steger) در نقش هارولد مترسک حضور دارند.

در آمریکای سال ۱۹۶۸ تغییراتی در حال رخ دادن است، اما خیلی دورتر از این اضطراب‌ها شهر کوچکی به نام میل والی وجود دارد که سال‌هاست سایه خانواده بلوز در آن‌جا احساس می‌شود. در عمارت آن‌ها در حومه شهر دختر جوانی به نام سارا که رازهایی مخوفی دارد، زندگی پر رنج و عذابش را به صورت مجموعه‌ای از داستان‌های ترسناک در یک کتاب می‌نویسد – داستان‌هایی که برای گروهی از نوجوانان که خانه وحشتناک سارا را پیدا می‌کنند کاملا به واقعیت منجر می‌شوند.

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.