جنیفر لارنس در فیلم مافیایی Mob Girl بازی می‌کند

25 July 2019 - 13:30

استودیو Makeready اقتباسی از داستان جنایی واقعی Mob Girl نوشته ترسا کارپنتر (Teresa Carpenter) با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) در نقش همسر خلافکاری که تبدیل به جاسوس پلیس، آرلین برکمن، می‌شود‌ را می‌سازد. پائولو سارنتینو (Paolo Sorrentino) کارگردان آن است. آنجلینا برنت (Angelina Burnett) فیلم‌نامه کار را نوشته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اولین پروژه کمپانی Excellent Cadaver لارنس که در استودیو Makeready برد وستون است. لارنس به همراه جاستین پولسکی (Justine Polsky)، سارنتینو و لورنزو میلی (Lorenzo Mieli) این فیلم را می‌سازد.

سارنتینو فیلم The Young Pope با بازی جود لا و دایان کیتون ساخته و سریال ۱۰ قسمتی The New Pope را برای اچ‌بی‌او کارگردانی کرده است.

بریکمن ورژن زنانه هنری هیل در Goodfellas است. او در بخش شرقی نیویورک سیتی بزرگ شده و همیشه دور و برش پر از خلافکار بوده است. او غرق زندگی مجلل شده و با افراد زیادی ملاقات داشته و کارهای خلافکارانه انجام داده است. سال‌ها بعد یکی از دوستان خلافکارش، خبرچین پلیس و شاهد اصلی پرونده دولتی علیه خانواده خلافکار Colombo می‌شود.

وستون اظهار داشته:

دیدن این داستان از نگاه یک زن، شیوه جدید و هیجان‌انگیزی برای گفتن داستان خلافکار کلاسیک است. نمی‌توانیم تیم بهتری از فیلم‌سازان پر ستاره و بازیگری همچون جنیفر‌ و کارگردانی پائلو تصور کنیم که قدرت و ابعاد منحصر به فرد زندگی آرلین را به تصویر بکشند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.