دنیل رادکلیف و جیم گافیگان در تریلر Playmobil برای نجات جهان در قالب کاراکترهای پلاستیکی فرو می‌روند

25 July 2019 - 15:00

نخستین تریلر انیمه Playmobil، محصول کمپانی STX Entertainment، روز سه‌شنبه منتشر شد. این انیمه به روایت داستان یک مأمور مخفی به نام رکس داشر (با صداپیشگی دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe)) می‌پردازد که پس از ناپدید شدن شهروندان شهر، با دو کاراکتر غیرنظامی به نام‌های دل (با صدای جیم گافیگان (Jim Gaffigan)) و مارلا (با صدای تیلور-جوی (Taylor-Joy)) شریک می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، با توجه به اسباب بازی پلاستیکی معروفش، داستان سفر این سه کاراکتر به دنیاهای جدید برای انجام مأموریت نجاتشان را روایت می‌کند.

تریلر با صدای دراماتیک راوی آغاز می‌شود: “بعضی قهرمان‌ها شکست ناپذیرند. و بعضی از آن‌ها غیرقابل توقف هستند. اما تنها یک نوع قهرمان وجود دارد که بخشی از یک دستگاه ده-قسمتی قابل‌حمل می‌باشد.” داشر به عنوان یک مأمور برجسته زبر و زرنگ معرفی می‌شود که در آخرین مأموریتش به دل: یک راننده کامیون حمل غذای کاریزماتیک، و مارلا: یک غیرنظامی باهوش و شجاع، می‌پیوندد: یک سازمان محرمانه باعث می‌شود که شهروندان مناطق مختلف ناپدید شوند.

لینو دیسالوو (Lino DiSalvo)، که سرپرست انیمیشن Frozen (منجمد) و انیماتور ناظر بر Tangled (آشفته) بوده است، این‌بار برای کارگردانی این فیلم در نظر گرفته شده است.

صداپیشگان دیگر این فیلم عبارت‌اند از: مگان تراینور (Meghan Trainor)، آدام لامبرت (Adam Lambert)، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، گابریل بیتمن (Gabriel Bateman) و کنان تامپسون (Kenan Thompson).

انیمه Playmobil در تاریخ ۳۰ام اوت اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.