مطابق انتظارات IT Chapter Two رده‌ی سنی R دریافت کرد

25 July 2019 - 22:30

به گفته‌ی  Bloody Disgusting، فیلم پیش رو و مورد انتظار New Line Cinema یعنی IT Chapter Two از MPAA رده‌ی سنی R را دریافت کرد. محتوای خشونت آمیز، تصاویر سراسر خون‌آلود، زبان زننده و چند مورد دیگر از جمله دلایل این فیلم برای دریافت چنین رده‌ی سنی هستند. این فیلم در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اکران خواهد شد.  در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران این فیلم شامل جیمز مک‌آوی (James McAvoy) در نقش بیل، جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش بورلی، بیل هدر (Bill Hader) در نقش ریچی، جی رایان (Jay Ryan) در نقش بن، جیمز رانسون (James Ransone) در نقش ادی، اندی بین (Andy Bean) در نقش استنلی یوریس، عیسی مصطفی (Isaiah Mustafa) در نقش مایک، تیچ گرنت (Teach Grant) در نقش هنری باورز، جس ویکسلر (Jess Weixler) در نقش همسر بیل، زیویر دلان (Xavier Dolan) در نقش ادرین ملون، ویل باینبریک (Will Beinbrink) در نقش تام رگن (Tom Rogan) و بیل اسکاشگُرد (Bill Skarsgård) در نقش پنیوایز دلقک، می‌شوند.

فیلمنامه‌ی قسمت دوم فیلم IT توسط گری دوبرمن (Gary Dauberman) بر اساس کتابی از استیون کینگ نوشته شده و دوباره اندی موشیتی (Andy Muschietti) برای کارگردانی آن بازگشته است.

IT که در سپتامبر سال گذشته منتشر شد، در اولین آخر هفته‌ی اکرانش با رقمی بیش از ۱۲۳ میلیون دلار بالاترین فروش افتتاحیه برای ماه سپتامبر، فصل پاییز و یک فیلم ترسناک را به دست آورد. در بین فیلم‌های با رده‌ی سنی R تنها با ۹ میلیون دلار فاصله، در پشت سر Deadpool و در جایگاه دوم بیشترین فروش افتتاحیه قرار دارد. این فیلم در گیشه‌ی جهانی به رقم ۷۰۰ میلیون دلار دست یافت تا مقام پرفروش‌ترین فیلم ترسناک در تمام دوران‌ها را از آن خود کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.