تریلر فیلم Gemini Man: بازگشت ویل اسمیت برای مبارزه با خودش!

26 July 2019 - 09:30

همه‌چیز در فیلم Gemini Man «مرد ماه جوزا» دوتایی است، بنابراین دومین تریلر این فیلم هم منتشر شد. ویل اسمیت (Will Smith) نقش یک قاتل را بازی می‌کند که چون کارش خیلی خوب است سازمان مرموزی که او برای آن‌ها کار می‌کند سال‌ها پیش یک نسخه دیگر از روی او ساخته‌اند، و حالا این همزاد جوان به سراغ نسخه پیر خودش آمده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Gemini Man به کارگردانی انگ لی (Ang Lee) توسط پارامونت به این صورت توصیف شده: “یک فیلم اکشن مهیج خلاقانه که ویل اسمیت در آن نقش هنری بروگان یک قاتل ماهر را بازی می‌کند که ناگهان توسط یک مامور جوان مرموز که می‌تواند تمام حرکات او را پیش‌بینی کند تحت تعقیب قرار می‌گیرد.” لی قبلا کارگردانی فیلم Life of Pi «زندگی پای» را برعهده داشته، پس باید انتظار فیلم علمی تخیلی جذابی را از او داشته باشیم.

فیلمنامه فیلم توسط دیوید بنیاف (David Benioff)، بیلی ری (Billy Ray) و درن لمکه (Darren Lemke) نوشته شده است. مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)، کلایو اوون (Clive Owen) و بندیکت وانگ (Benedict Wong) دیگر بازیگران فیلم هستند. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer)، دیوید الیسون (David Ellison)، دینا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرانگر (Don Granger) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند.

ایده ساخت این فیلم از سال ۱۹۹۷ در ذهن لمکه شکل گرفته و طی این سال‌ها قرار بوده ستارگان بزرگی مثل کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، هریسون فورد (Harrison Ford) و مل گیبسون (Mel Gibson) در آن بازی کنند، اما حالا شانس در خانه اسمیت را زده است.

فیلم Gemini Man در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.