اولین تریلر فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

26 July 2019 - 12:00

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Zombieland: Double Tap «سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی» را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت گروه زامبی‌کش در کنار هم هستیم. روبن فلیشر (Ruben Fleischer) مثل فیلم قبلی کارگردان و رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) مثل فیلم قبلی نویسندگان این دنباله هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در فیلم Zombieland: Double Tap بازیگرانی از جمله وودی هارلسون (Woody Harrelson)، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، اما استون (Emma Stone) و ابیگیل برسلین (Abigail Breslin) دوباره حضور دارند. شخصیت‌های جدیدی با بازی توماس میدل‌دیچ (Thomas Middleditch)، زوئی دویچ (Zoey Deutch)، رزاریو داوسون (Rosario Dawson) و لوک ویلسون (Luke Wilson) به آن‌ها اضافه خواهند شد.

فیلم اصلی داستان چهار غریبه را دنبال می‌کرد که حین آخرالزمان زامبی‌ها در جاده با هم ملاقات می‌کنند، و اگرچه در ابتدا با هم مشکلاتی داشتند اما درنهایت با هم رابطه‌ای دوستانه برقرار کردند. هارلسون نقش تالاهاسی کابوی خشن، آیزنبرگ نقش کلمبوس نابغه و غیرعادی، و استون و برسلین نقش خواهران باهوش ویچیتا و لیتل راک را بازی می‌کردند، که نام همه‌ی آن‌ها از روی جایی که قصد رفتن به آنجا را داشتند انتخاب شده بود.

فیلم Zombieland: Double Tap در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.