تصاویر جدید سریال Batwoman شخصیت آلیس قرمز را نشان می‌دهند

26 July 2019 - 11:00

تصاویر جدیدی از سریال ابرقهرمانی Batwoman «بت‌وومن» محصول شبکه CW منتشر شد. این تصاویر نگاه بهتری به شخصیت اصلی که با اولین لباس ابرقهرمانی خودش در حال نجات سوفی از دست آلیس قرمز است را نشان می‌دهند. پخش این سریال با بازی روبی رُز (Ruby Rose) در نقش اصلی که جدیدترین بخش دنیای اروورس است از ۶ اکتبر (۱۴ مهر) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تصاویر شاهد نگاه رسمی به اولین لباس بت‌وومن هستیم که احتمالا لوک فاکس آن را با تغییر در لباس بتمن خلق کرده است. این ایده که کیت در حال تبدیل شدن به یک قهرمان است، حتی اگر ابتدا با پسرعموی خودش بروس وین (بتمن) مقایسه شود، پیچش جالبی در داستان است.

در این تصاویر همچنین شاهد نگاه جدیدی به آلیس قرمز هستیم، شرور اصلی فصل اول که ارتباط غیرمنتظره‌ای با کیت دارد. ریچل اسکارستن (Rachel Skarsten) بازیگر این نقش در این باره گفته است:

آلیس شرور اصلی فصل اوله. او ارتباط پیچیده‌ای با کیت داره و وضعیت روحی اون بین حالت عاقل و کاملا دیوونه تغییر میکنه. به نظرم اون الان مشکلی با یک شخصیت دیگه داره که نمیتونم بگم کیه، اما بالاخره مشخص میشه. او یک کینه شخصی با اون شخصیت داره و همچنین میخواد حاکم گاتهام باشه و هر جا میره آشوب به پا کنه.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.