جنیفر لوپز و STX برای تولید فیلم The Godmother همکاری می‌کنند

26 July 2019 - 13:00

STX اعلام کرده است که قرار است با جینفر لوپز (Jennifer Lopez) برای فیلم جدیدشان The Godmother همکاری داشته باشند. این فیلم بر اساس داستان یک شخصیت بدنام کلمبیایی به‌نام گریسلدا بلانکو (Griselda Blanco) است. لوپز قرار است نقش بلانکو را در فیلم بازی کند. همچنین او در کنار الانی گولداسمیت توماس (Elaine Goldsmith-Thomas) و بنی مدینا (Benny Medina) به تهیه‌ی فیلم می‌پردازد. جولی یورن (Julie Yorn) با فیلم‌نامه‌ای از رجینا کورادو (Regina Corrado) و ترنس وینتر (Terence Winter) فیلم را تهیه‌کنندگی خواهد کرد. ترنس وینتر نویسنده‌ی فیلم The Wolf of Wall Street، Boardwalk Empire و The Sopranos، الکس پتیفر (Alex Pettyfer)، الکس برون (Alex Brown) و ریک یورن (Rick Yorn) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را به عهده دارند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.
منابع نزدیک به این پروژه، به کامینگ سون گفته‌اند که جنیفر لوپز به کارگردانی فیلم هم فکر می‌کند. قرار دادن او جلو و پشت دوربین هیجان انگیز به نظر می‌آید. فیلم The Godmother بر اساس داستانی واقعی درباره‌ی گریسلدا بلانکو است، او در دوران کودکی در مناطق فقیر نشین کلمبیا بزرگ شده است و تبدیل به یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر شده است، و او چیزی حدود ۲ میلیارد ارزش دارد. وی یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های قاچاق کوکائین در میامی بود.

جنیفر لوپز در مصاحبه‌ای گفته است:

من همیشه برای بازی در نقش گریسلدا بلانکو هیجان زده بود‌ه‌ام، و اکنون این فرصتی است برای من که نقش او را بازی کنم. او همه چیزهایی که ما برای داستان نویسی نیاز داریم مثل بدنام و جاه طلب بودن، را دارد. این یک ژانر افسانه‌‌ای است که تسلط یک شخص مهم را نشان می‌دهد. من بسیار خوشحال هستم که نقش این فرد ضد قهرمان را بازی می‌کنم و بسیار مشتاق هستم که برای بار سوم با STX همکاری می‌کنم. بنابراین ما می‌توانیم این داستان پیچیده را به ارمغان بیاوریم.
فاگلسون (Fogelson) گفته است:
ما بسیار دوست داریم که با جنیفر لوپز، الانی و بنی کار کنیم. آن‌ها تهیه‌کنندگان فوق‌العاده‌ای هستند و ما برای این همکاری و اعتماد ارزش زیادی قائلیم. این یک داستان واقعی، حماسی و قدیمی است که جنیفر درباره‌ی آن بسیار هیجان‌زده است، و ما نمی‌توانیم تا شروع تولید فیلم The Godmother به همراه او و تیمش منتظر بمانیم.
The Godmother سومین همکاری بین STX و جنیفر لوپز است. آن‌ها سال گذشته برای فیلم موفق و رمانتیک Second Act و اکنون برای فیلم جدید Hustlers که ۱۳ سپتامبر منتشر می‌شود، همکاری داشته‌اند.
منبع: کامینگ سون
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.