اولین تصویر فیلم The King با بازی تیموتی شالامی منتشر شد

26 July 2019 - 17:30

نتفلیکس اولین تصویر از فیلم اقتباسی The King «پادشاه» را منتشر کرد، که در آن شاهد اولین نگاه به بازیگر نامزد اسکار تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) در نقش شاه هنری پنجم هستیم. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی دیوید میچود (David Michod) اولین بار ماه اوت در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The King براساس نمایش‌های هنری اول، هنری چهارم و هنری پنجم از ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) اقتباسی امروزی از آثار شکسپیر است که میچود آن را همراه با جوئل اجرتون (Joel Edgerton) نوشته شده است. این فیلم داستان هل یک شاهزاده خودسر را دنبال می‌کند که پس از مرگ پدرش بر تخت پادشاهی انگلستان می‌نشیند، و باید اوضاع دربار را حین جنگ و آشوب کنترل کند.

در این فیلم شاهد حضور بازیگران مشهوری مثل شالامی در نقش هنری پنجم، اجرتون در نقش فالستف، رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش دوفین، بن مندلسون (Ben Mendelsohn) در نقش شاه هنری چهارم، شان هریس (Sean Harris) در نقش مایکل ویلیامز، لیلی رُز دپ (Lily-Rose Depp) در نقش کاترین، تام گلین کارنی (Tom Glynn-Carney) در نقش هنری پرسی، توماسین مکنزی (Thomasin McKenzie) در نقش فیلیپا و دین چارلز چپمن (Dean-Charles Chapman) در نقش توماس خواهیم بود.

فیلم The King توسط میچود، اجرتون، برد پیت (Brad Pitt)، دید گاردنر (Dede Gardner)، جرمی کلینر (Jeremy Kleiner) و لیز واتس (Liz Watts) تهیه می‌شود.

هنری پنجم یکی از مشهورترین پادشاهان تاریخ انگلستان بود و دو تهاجم موفق به فرانسه را رهبری کرد که شامل پیروزی در نبرد آزینکورت در سال ۱۴۱۵ هم بود و در نهایت کنترل کامل تاج و تخت فرانسه را به دست گرفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.