Designated Survivor برای بار دوم کنسل شد

27 July 2019 - 17:00

پس از اینکه سریال برای اولین بار توسط ABC در سال دوم پخشش کنسل شد، Netflix سریال سیاسی-درام Designated Survivor با بازی کیفر سادرلند (Kiefer Sutherland) را برای فصل سوم تمدید کرد. حال به گفته‌ی TVLine، متاسفانه این سرویس استریمی سریال را برای دومین بار کنسل کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Netflix در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بسیار مفتخریم که فصل سوم Designated Survivor را به طرفداران ارائه کردیم و به پخش هر سه فصل برای سال‌ها ادامه خواهیم داد. بسیار سپاس‌گزار بازیگر و تهیه کننده‌ی اجرایی، کیفر سادرلند، هستیم که اشتیاق، فداکاری و بازی فراموش نشدنی در نقش رئیس جمهور کرکمن را با خود به همراه آورد. قدردان شورانر/تهیه کننده‌ی اجرایی، نیل بر (Neal Baer) برای دید هدایت کننده و حمایتش، سازنده/تهیه کننده‌ی اجرایی دیوید گوگنهایم (David guggenheim) و سایر تهیه کنندگان اجرایی، مارک گردن (Mark Gordon)، سوزان بایمل (Suzan Bymel)، سایمون کینبرگ (Simon Kinberg)، ادیتیا سود (Aditya Sood) و پیتر نواح (Peter Noah) به همراه بازیگران و عوامل که در ساخت و تکمیل فصل پایانی نقش داشتند، هستیم.

Designated Survivor داستان رئیس جمهور کرکمن با بازی سادرلند را دنبال می‌کند، پس از آنکه توسط یک حمله‌ی تروریستی ویرانگر در این جایگاه قرار گرفت. در فصل جدید داستان در مورد آماده شدن کرکمن برای مبارزه در انتخاباتی است که باید مجددا برگذار شود. مبارزات انتخاباتی، شیوه‌های کثیف برای انجام آن، تامین مالی کمپین‌ها و اخبار دروغین، همه از موضوعاتی هستند که در فصل سوم به آن‌ها پرداخته شد و چون هر سریالی به مقداری ملودرام نیاز دارد، دموکراسی، به شکلی که می‌شناسیم، از تعادل خارج خواهد شد.

مارک گردن در بیانیه‌ای گفته بود:

ادامه‌ی سریال توسط Netflix، یک بازی برد-برد برای همه است. داستان رئیس جمهور کرکمن و افرادی که در اطراف او هستند به صورت کامل گفته نشده است و ما دید رو به جلویی برای کار کردن با همکار جدیدمان در ادامه‌ی سریال برای تمام مخاطبان داریم.

ناتاشا مک‌الهون (Natascha McElhone)، آدان کانتو (Adan Canto)، ایتالیا ریچی (Italia Ricci)، لامونیکا گرت (LaMonica Garrett)، تنر بیوکنن (Tanner Buchanan)، کال پن (Kal Penn) و مگی کیو (Maggie Q) دیگر ستارگان این سریال هستند. تولید فصل سوم و ۱۰ قسمتی Designated Survivor اواخر سال گذشته به پایان رسید و در ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) پخش شد که واکنش‌های مثبتی از منتقدان دریافت کرد و نسبت به فصل دوم، یک پیشرفت به حساب می‌آمد.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.