گزینه‌های کارگردانی Venom 2: اندی سرکیس، تراویس نایت و راپرت ویات

27 July 2019 - 12:00

Sony Pictures مشغول به برگزاری جلساتی برای پیدا کردن کارگردان مناسب برای فیلم Venom 2 است. این فیلم سال گذشته چیزی حدود ۸۵۶٫۱ میلیون دلار فروش در سراسر جهان داشته است. ما تنها شنیده‌ایم که سونی مشغول به ترتیب دادن ملاقات‌هایی برای یافتن بهترین گزینه است، اما هنوز هیچ پیشنهادی برای کارگردانی دنباله‌ی فیلم Venom داده نشده است. لیست کارگردانان عبارت است از کارگردان فیلم‌های Mowgli «موگلی» و Breathe «نفس» اندی سرکیس (Andy Serkis)، کارگردان فیلم Bumblebee تراویس نایت (Travis Knight) و کارگردان فیلم‌های Rise of the Planet of the Apes و Captive Statehelmer راپرت وبات (Rupert Wyatt). برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

ددلاین اخیرا شنیده است که راپرت سندرز (Rupert Sanders) کارگردان Ghost in the Shell، شخصی است که علاقه به کارگردانی فیلم دارد، اما این کار را انجام نمی‌دهد. روبن فلیشر (Ruben Fleischer) اولین فیلم را برای سونی کارگردانی کرد. ونوم یک فیلم شگفت انگیز در میان فیلم‌های ابر قهرمانانه‌ی سال ۲۰۱۸ بود. کلی مارسل (Kelly Marcel) نویسنده‌ی فیلم اصلی، استخدام شده است تا فیلم‌نامه‌ی Venom 2 را نیز بنویسد. هنوز جزئیاتی از داستان فیلم منتشر نشده است.

این دنباله قرار است توسط اوی اراد (Avi Arad)، مت تولمک (Matt Tolmach) و امی پاسکال (Amy Pascal) تهیه‌کنندگی شود و قرار است در اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.