شاهد کلیپ جدید منتشر شده از Hobbs & Shaw باشید: تعقیب و گریز هلیکوپتر!

27 July 2019 - 12:30

یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) کلیپ جدید و زیبایی از اسپین آف فرانچایز سریع و خشن یعنی  Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw «هابز و شاو» منتشر کرده است که در آن دو شخصیت اصلی در حال تلاش برای گرفتن هلیکوپتر بریکستون لور (Brixton Lore) هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی این کلیپ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این اسپین آف هیجان انگیز توسط دیوید لینچ (David Leitch) کارگردان فیلم Deadpool «ددپول» کارگردانی می‌گردد و داستان دواین جانسون (Dwayne Johnson): مامور دیپلماتیک سرویس امنیتی لوک هابز (Luke Hobbs) به همراه جیسون استاتهام (Jason Statham): دکارد شاوِ (Deckard Shaw) قاتل را دنبال می‌کند. این اسپین آف به قلم کریس مورگان (Chris Morgan)، کسی که از فیلم Tokyo Drift در سال ۲۰۰۶ در این فرانچایز حضور داشته، نوشته شده است.

همگی می‌دانیم که “هالکِ قانون‌مدار”، هابز (با شرکت جانسون)، مامور وفادار سرویس امنیتی دیپلماتیک و شاو، “مرد بی‌قانون” و عضو سابق و ارشد ارتش بریتانیا (با شرکت استاتهام)، همدیگر را در فیلم هفتم فرانچایز در سال ۲۰۱۷ ملاقات کردند و در ابتدا همانطور که انتظار می‌رفت این دو سعی می‌کردند یکدیگر را از میدان به در کنند!

اما هنگامی که بریکستون با بازی مردِ جذاب این روزهای هالیوود ادریس البا (Idris Elba)، به یک آنارشیست پیشرفته تبدیل شده و خطری زیستی برای بشریت ایجاد می‌کند و همدست او یک مامور سرکش و نترس MI6 است (ونسا کربی)،کسی که به نظر می‌رسد خواهر شاو بوده است_ این دو دشمن قسم خورده تصمیم می‌گیرند تا مردی که از خودشان بدتر است را شکست دهند!

با توجه به اینکه اعلام شد فرانچایز سریع و خشن با فیلم دهم پایان می‌پدیرد، Hobbs & Shaw دری جدید را به سوی این فرانچایز باز کرد و این فیلم از لوس آنجلس تا لندن فیلمبرداری شده است تا زیبایی‌هایی ساموآ تا مناطق سمی چرنوبیل را به صفحه‌ی نمایش بکشاند.

جانسون به همراه دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) از طریق شرکت خودش یعنی Seven Bucks Productions تهیه کنندگان فیلم هستند. استاتهام، نیل اچ موریتز (Neal H. Moritz) برای Original Film و کریس مورگان برای شرکت eponymous production از دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند. کلی مک کورمیک (Kelly McCormick)، استیو چسمن (Steve Chasman)، آماندا لویس (Amanda Lewis)، آینسلی دیویس (Ainsley Davies) و اتان اسمیت (Ethan Smith) تهیه کنندگان اجرایی هابز و شاو هستند.

جدای از جانسون و استاتهام، بازیگران دیگر این فیلم شامل ونسا کربی (Vanessa Kirby) بازیگر سریال The Crown، ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez) بازیگر Baby Driver،ادی مارسان (Eddie Marsan) و ادریس البا بازیگر The Dark Tower و Avengers: Infinity War در نقش ضد قهرمان، می‌شوند. این فیلم قرار است تا دوم اوت اکران شود.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.