پیوستن الکساندرا شیپ به مایکل فاسبندر و آرنولد شوارتزینگر در دنباله Kung Fury

27 July 2019 - 14:00

الکساندارا شیپ (Alexandra Shipp)، که اخیراً در Dark Phoenix (ققنوس سیاه) دوباره در نقش استورم ظاهر شده است، این‌بار برای بازی در Kung Fury 2 به بازیگران دیگری هم‌چون مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger)، دیوید هاسلهاف (David Hasselhoff)، و دیوید ساندبرگ (David Sandberg) ملحق می‌شود. ساندبرگ فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم نیز می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تهیه‌کنندگی و تأمین بودجه فیلم را کمپانی Argent Pictures و Creasun Entertainment USA بر عهده دارند. تولید پروژه هم‌اکنون در بولگاریا در حال انجام است و فیلم‌برداری هم در آلمان انجام خواهد گرفت.

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم کوتاه پر بازدید Kung Fury در یوتیوب است که ساندبرگ آن را ساخت. فضای این فیلم اکشن-کمدی در میامی در سال ۱۹۸۵، که تحت مراقبت شدید Kung Fury در امنیت نگه داشته شده است، اتفاق می‌افتد. Kung Fury بهترین پلیس همه دوران است. پلیس‌های زیر دستش (Thundercops) بهترین نیروی انتظامی هستند که از سراسر تاریخ گرد هم آمده‌اند تا Kung Fuhrer رذل، یعنی آدولف هیتلر، را شکست دهند.

پس از مرگ تراژیک یکی از اعضایشان که به فروپاشی گروه منجر می‌شود، آدم شرور مرموزی برای کمک به Fuhrer که در پی به دست آوردن سلاح اصلی است، از سایه‌ها سر بر می‌آورد. Kung Fury می‌بایستی برای نجات دوستانش، دفاع از آکادمی کونگ فوی میامی، و شکست همیشگی این آدم رذل، مرزهای زمان و مکان را بپیماید.

شیپ که جایگزین ایزا گونزالس (Eiza Gonzales) در فیلم خواهد شد، نقش ری پورتر را ایفا خواهد کرد: گوینده خبری که هر کاری می‌کند تا بهترین داستان‌های خبری را گزارش کند.

مینگولا ما (Mingula Ma) و جورج آکوگنی (George Acogny) از طرف کمپانی Creasun Entertainment؛ جیل آهرنز (Jill Ahrens)، ریان آهرنز (Ryan Ahrens)، و بن رنزو (Ben Renzo) از طرف کمپانی Argent Pictures؛ ساندبرگ و پله استراندبرگ (Pelle Strandberg) از طرف کمپانی Laser Unicorns؛ دیوید کاتزنبرگ (David Katzenberg)، ست گراهام-اسمیت (Seth Grahame-Smith)، و آرون اشمیت (Aaron Schmidt) از طرف کمپانی KatzSmith Productions؛ فیلیپ وستگرن (Philip Westgren) از طرف کمپانی B-Reel Films؛ و فاسبندر از طرف کمپانی DMC Film از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

درو بریس (Drew Brees)، تونی پارکر (Tony Parker)، دریک بروکز (Derrick Brooks)، و مایکل فاینلی (Michael Finley) از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

فروش‌های بین‌المللی فیلم را کمپانی Endeavor Content و فروش فیلم در آمریکای شمالی را کمپانی‌های CAA و Endeavor Content انجام می‌دهند.

‌شیپ امسال در فیلم‌های A Dog’s Way Home (مسیر بازگشت یک سگ به خانه) و Shaft (شفت) نیز نقش‌آفرینی کرده است. از جمله فیلم‌های جدیدش می‌توان به کمدی Lexi (لکسی) محصول کمپانی CBS Film، فیلم All The Bright Places (همه جاهای روشن) از شبکه نتفلیکس و با حضور ال فانینگ (Elle Fanning)، و فیلم سینمایی Silk Road (جاده ابریشم) با حضور جیسون کلارک (Jason Clarke) و نیک رابینسون (Nick Robinson) اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.