فصل چهارم The Handmaid’s Tale از شبکه هولو

27 July 2019 - 16:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، سریال برنده جایزه امی: The Handmaid’s Tale (سرگذشت ندیمه)، از شبکه Hulu، برای فصل چهارم تمدید شده است. تاریخ اکران این فصل هنوز مشخص نشده است. در ادامه خبر با  سینما فارس همراه باشید.

فصل سوم این سریال که هم‌اکنون از شبکه Hulu در حال پخش است، با مقاومت جون در برابر حکومت Gilead و تقلایش برای حل اختلافات شدید آغاز می‌شود. اتحادهای قابل توجه، خیانت، و سفر به مرکز وحشتناک Gilead؛ تمام کاراکترها را مجبور به ایستادگی و مقاومت می‌کند، و شعار معترضانه شان در پیشبرد این راه “زنده باد جنگ” است.

هنرپیشه برنده جایزه امی و گلدن گلوب: الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، جوزف فینز (Joseph Fiennes)، یوون استراوسکی (Yvonne Strahovski)، سمیرا وایلی (Samira Wiley)، الکسیس بلدی (Alexis Bledey)، آن داود (Ann Dowd)، مکس مینگلا (Max Minghella)، مادلین برور (Madeline Brewer)، او-تی فاگبنلا (O-T Fagbenla) و آماندا بروگل (Amanda Brugel) از بازیگران این سریال هستند. و کریستوفر ملانی (Christopher Meloni) و الیزابت ریزر (Elizabeth Reaser) بازیگران جدیدی هستند که در فصل سوم به سریال اضافه شدند. این سریال به اقتباس از رمان پرفروشی به همین نام از مارگارت آتوود (Margaret Atwood) که برنده جایزه هم شد، ساخته شده است.

سریال The Handmaid’s Tale از تلویزیون MGM به شبکه Hulu آمد. بروس میلر (Bruce Miller) خالق، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کننده اجرایی آن است. والن لیتلفیلد (Wallen Littlefield)، الیزابت ماس، دنیل ویلسون (Daniel Wilson)، فران سیرز (Fran Sears)، و ایلن چایکن (Ilene Chaiken) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. و مارگارت آتوود در فصل سوم دستیار تهیه‌کنندگان اجرایی بود. کمپانی MGM توزیع بین‌المللی سریال را نیز بر عهده دارد.

سریال The Handmaid’s Tale از زمان نخستین اکرانش در آوریل ۲۰۱۷ تا به حال، هم‌چنان اول سریال پخش شده از شبکه Hulu بوده است که به عنوان بهترین سریال درام برنده جوایز گلدن گلوب و امی شده است. این سریال تا به حال ۸ بار برنده جایزه امی شده است و بیش از ۳۰ جایزه معتبر از جمله جایزه Peabody در سال ۲۰۱۸ را دریافت کرده است. این سریال هم‌چنان جزو پربیننده‌ترین سریال‌های این شبکه می‌باشد و از نگاه منتقدین هم تا به حال موفقیت‌آمیز بوده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.