نقش‌آفرینی مارک والبرگ در Arthur the King محصول پارامونت پلیرز

27 July 2019 - 18:00

مارک والبرگ (Mark Wahlberg) برای بازی در Arthur the King (پادشاه آرتور)، محصول کمپانی Paramount Players، قرارداد بسته است. این فیلم داستان یک ماجراجویی واقعی را روایت می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارک کانتون (Mark Canton)، تاکر تولی (Tucker Tooley)، کورتنی سولومون (Courtney Solomon) و تسا تولی (Tessa Tooley) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

این فیلم به اقتباس از کتاب Arthur: The Dog Who Crossed the Jungle to Find a Home (آرتور: سگی که جنگل را برای یافتن خانه زیر پا گذاشت) اثر مایکل لیندنورد (Mikael Lindnord) ساخته شده است. فیلم به روایت داستان واقعی یک مسابقه دهنده ماجراجوی سوئدی می‌پردازد که وقتی او و تیمش آرتور، یک سگ ولگرد به شدت زخمی اما بسیار مهربان، را پذیرفتند؛ در دل میلیون‌ها انسان جا باز کردند. این سگ در یک مسابقه استقامت قهرمانی در اکوآدور در تمام مدت آن‌ها را همراهی کرد.

والبرگ نقش لیندنورد را در فیلم ایفا می‌کند.

فیلم‌نامه فیلم را مایکل براندت (Michael Brandt) نوشته است. او پیش از همکاری در خلق فرنچایز تلویزیونی Chicago Fire، فیلم‌نامه ۳:۱۰to Yuma را نیز نوشته بود.

براندت، لیندنورد و دوروتی کانتون (Dorothy Canton) از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

والبرگ در هر دو فیلم Transformers (ترانسفورمرها) و هم‌چنین کمدی‌های Daddy’s Home (خانه پدر) بازی کرده است. اخیراً هم در Instant Family (خانواده فوری)، محصول استودیوی Paramount، حضور داشته است و در شرف بازی در فیلم اکشنی از همین کمپانی به نام Infinite (نامحدود) می‌باشد که در پاییز اکران خواهد شد.

والبرگ اخیرا بازی در درام Good Joe Bell ساخته رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) و با حضور کانی بریتون (Connie Britton) را نیز به پایان رسانده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.